GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Zeker een mooi filmpje Ook goed opgenomen En je gaat ook lekker hard!! Ik geef je een 9,0 Reageren
coz Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Het is een tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest maar,I'm Back Hier mijn eerste San Andreas film, Hij heet ''Its going down''. En het is een film van het kaliber "The fast en the furious". Ik heb een aantal mirrors voor jullie. Dus ik zou zeggen ga hem snel bekijken en enjoy -------------------------------------------------------------------------------------------- Rapidshare (download only) http://rapidshare.de/files/25775541/its_going_down.wmv.html YouTube (watch only) http://www.youtube.com/watch?v=NULUhJ6RV5o Google video (watch only) Coming Soon -------------------------------------------------------------------------------------------- Zeg ook ff wat je er van vind en geef cijfers! hoe heb je dat met die camera geflikt .. gewoon heel vaak proberen vanaf verschillende plekken met saCamHack ..of vergelijkbaar ? Reageren
quinton Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Thanx Ronnie1987 voor de 9 en Coz, jaH ik heb de beelden met camerahack gemaakt, maar het ziet er moeilijker uit dan het is. het stukje met die jump vanaf die packer was wel vreselijk want die peds bleven maar in de weg rijden, maar het is tog gelukt P.S. de google video mirror is er nu ook http://video.google.com/videoplay?docid=-5...00257&hl=nl Reageren
Fisherspoooner Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik heb het bekeken via Google Video en dat is echt een graaf filmpje, een vette 9 Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) haha... ik vind het wel een cool filmpje... maar waarom heb je hem in godsnaam op zo'n langzame auto gereplaced... ik herken het geluid en dat komt van een bavura of previon of zo iets had het op een infernus gezet! Bewerkt: 14 juli 2006 door plippop Reageren
quinton Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 whahaha, sorry het was niet het geluid van de bravura of de previon maar die van de elegy het geluid van de infernus is idd mooier en zwaarder, maar ik vond het tog niet egt bij deze auto passen. ieder zijn eigen smaak Reageren
Fisherspoooner Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Een Bmw M3 op een Infernus vind ik zelf nou ook zo goed, dan vind ik inderdaad de Elegy beter ! Of de Uranus of de sultan zijn ook wel vet om te replacen, maar het nadeel van de Uranus is dat je hem zo weinig tegenkomt Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ja dat klopt... maar dan is de cheetah beter... tenminste... de bmw heeft niet het zwaarste geluid, maar ook niet zo'n langzame koppel Reageren
LBG Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Mooi gefilmd en mooie effecten, alleen jammer dat er maar 1 stunt in zit. Reageren
wert5420 Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 heeft er iemand een filmpje dat tie op een vlieguig staat en dat vliegtuig vliegt (sorry als ik spel fouten heb ik heb dislexstie <ook een) Reageren
Bongo Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 heeft er iemand een filmpje dat tie op een vlieguig staat en dat vliegtuig vliegt Nee ik helaas niet maar een filmpje met pure toeval: http://rapidshare.de/files/26012720/Pure_Toeval.wmv.html Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 ok... waar zit de toeval nou eigenlijk? Reageren
Juju Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 ok... waar zit de toeval nou eigenlijk? Ja dat vraag ik me ook af. Wat is hier toevallig aan? Ik zie alleen dat je op een zelfgemaakt hoog gebouw grove members neerknalt en dat je er dan afspringt. Reageren
LBG Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 met wat heb je dat opgenomen? Met de betaalde versie van Fraps? Reageren
Bongo Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Ja dat toeval bedoel ik mee dat, ik sla zo;n member en tegelijkertijd valt ie van het gebouw en ik schiet ,terwijl ie valt, presies zijn kop eraf. @CenMen: Ja dit heb ik met fraps opgenomen. Bewerkt: 16 juli 2006 door Bongo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.