josie Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ik kan die filmpies niet downloaden... dan moet je lid worden en daar heb ik geen zin in.[-Spider-] ja daar heb ik ook last van ! Slimmerik je praat tegen jezelf :lol: Reageren
X-TX Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Slimmerik je praat tegen jezelf :lol: Wat is er mis mee? Ik zeg ook wel eens " Dat gebeurt bij mij ook wel eens. " of " Daar heb ik ook last van. " ( Wat hij al zei ). Reageren
-Richard- Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Slimmerik je praat tegen jezelf :lol: Wat is er mis mee? Ik zeg ook wel eens " Dat gebeurt bij mij ook wel eens. " of " Daar heb ik ook last van. " ( Wat hij al zei ). Josie bedoelt dat Spider-Wal reageert op zijn eigen bericht. :lol: Reageren
X-TX Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Ow srry :o Hij quote zijn eigen bericht, zie ik nu pas - ik dacht dat die bericht in zijn post van iemand anders was Reageren
Samurai Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 lol, ff nen vraagje aan the godfather of brokentable, Hoe kom je aan die gta lettertype? Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 http://www.gtagames.nl/downloads.php?ordner_id=29 Reageren
Spider-Wal Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 ik kan die filmpies niet downloaden... dan moet je lid worden en daar heb ik geen zin in.[-Spider-] ja daar heb ik ook last van ! Slimmerik je praat tegen jezelf :lol: neej maar ik vind het wel opvallend dat jullie het wel opvallen dat ik tegen mezelf lul maar niet dat die filmpjes het doen. [-Spider-] Reageren
The Godfather Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 heb hier nog een kleine filmpje. check die pop-ups :lol: http://rapidshare.de/files/1061482/Oerend_...d_Hard.wmv.html Reageren
Synchro Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 heb hier nog een kleine filmpje.check die pop-ups :lol: http://rapidshare.de/files/1061482/Oerend_...d_Hard.wmv.html the Godfather dat filmpje dat is bij mij niet online!dit krijg ik daar vanonder. Sorry, but the server containing your file is not online. Reason: Maintenance. Maybe 20-30 minutes down. Reageren
Kraay Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 heb hier nog een kleine filmpje.check die pop-ups :lol: http://rapidshare.de/files/1061482/Oerend_...d_Hard.wmv.html the Godfather dat filmpje dat is bij mij niet online!dit krijg ik daar vanonder. Sorry, but the server containing your file is not online. Reason: Maintenance. Maybe 20-30 minutes down. misschien omdat ik het net gedownload heb bij mij werkt ie wel stoer filmpje trouwens Reageren
The Godfather Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 GTA cover....lijkt me sterk dat het filmpje nu al offline is. ja ik weet het Rapidshare krijg het zwaar te verduren met mijn filmpjes uhm tja?? probeer het over 5 minuutjes nog eens :huh: Reageren
Synchro Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 (bewerkt) GTA cover....lijkt me sterk dat het filmpje nu al offline is.ja ik weet het Rapidshare krijg het zwaar te verduren met mijn filmpjes uhm tja?? probeer het over 5 minuutjes nog eens :huh: The Godfather het werkt Kraay was het aan het downloaden was over het filmpje:het is wel kort maar goed en die muziek :lol: lol Bewerkt: 30 maart 2005 door GTA cover Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 (bewerkt) my boeit het niet zo... ik heb een account voor degene die willen downloaden en niet kunnen: Username: SteelWart pass: Porsche jullie mogen hem gebruiken\lenen van dat ding, met dat dingetje... dat ding waar je een account moet hebben om de filmpjes te d-loaden en godfather hoe heb je dat gedaan? armax? van die nrg Bewerkt: 30 maart 2005 door BoMBeRMeN Reageren
The Godfather Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 en godfather hoe heb je dat gedaan? armax? van die nrg dat ie zo snel gaat?? ja das met ARmax gedaan (BTW verkeer staat ook uit...mocht iemand het opgevallen zijn, heb er niemand over gehoord namelijk) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.