Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bling

51

• bobsaget

32

• .::FLIPKIP::.

28

• LBG

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Deze stunt ik niet in, maar heb ik wel bewerkt:

ik vindt e'm prachtig maar hoeveel maanden heb je er over gedaan om uiteindelijk die shots te krijgen.

maar hoe zorg ik er voor dat andere mensen mijn clipje kunnen zien.

en hoe zorg ik er bovendien voor dat ie ook nog op de eerste gta-pagina van youtube komt zodat het beroemder gaat worden.

>>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Je bent actief genoeg om te weten dat je hiervoor de 'bewerk'-knop kunt gebruiken.<<<

Nou, je kan makkelijk replays versturen. Ik heb dat hier volgens mij al vaker uit gelegd, maar oke komt ie nog eens.

Stap 1:

Je land een stunt, of iets anders boeiends.

Stap2:

Je drukt op F2, door dit te doen sla je het zogenaamde replay bestand op.

Stap 3:

Zorg er voor dat je het replay bestand niet kwijt raakt. Je kan deze opslaan door nu op alt+tab te drukken, naar mijn document/GTA San Andreas User Files te gaan en dan de replay naar een andere map kopieren. Geef hem dan ook een herkenbare naam.

Stap 4:

Ga terug het spel in en druk op F3, nu krijg je de laatste aantal seconden (ik dacht 30) te zien die je hebt gespeeld, dus ook jouw stunt. Nu kan je een mooie camera hoek uit zoeken om te gaan filmen!

Stap 5:

Wanneer je genoeg replays hebt opgeslagen kan je ze bekijken door ze in mijn documenten/GTA San Andreas User Files te plaatsen en ze simpelweg replay.rep te noemen. Deze replays kan je naar mensen doorsturen en die kunnen ze dan ook op deze manier bekijken. Dit is veel handiger dan alles meteen te filmen want de bestanden zijn veel kleiner.

Dan nog een ding, het bestand dat ik er bij heb gevoegd zorgt er voor dat je niet REPLAY in je beeld ziet knipperen. Veel succes er mee!

@Yoshi:

Nee het zijn geen Nederlanders, maar ook lang niet de beste stunters.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dat Bedoel ik! Jouw fraps is veel sneller dan die van mij, (Klik filmpje boven de vorige post) Nouja mijn filmpje is gewoon slomer. Hoe kan ik em net zo snel opnemen als jij?

Greets,

Pemp

Geplaatst:
Dat Bedoel ik! Jouw fraps is veel sneller dan die van mij, (Klik filmpje boven de vorige post) Nouja mijn filmpje is gewoon slomer. Hoe kan ik em net zo snel opnemen als jij?

Greets,

Pemp

Hey Pemp, ik weet denk ik wel wat jouw probleem is. Waarschijnlijk filmt Fraps bij jou te weinig FPS (Frames Per Seconde). Als je Fraps op hebt gestart, klik je op de categorie 'Movies'. Je ziet dan rechts de FPS staan. Vink een hoeveelheid aan die jij genoeg vindt. Je kunt kiezen uit 25 FPS, 30 FPS, 50 FPS, of 60 FPS. Maar je kunt ook zelf de exacte hoeveelheid FPS intypen die jij graag wilt hebben, ik heb er 35 FPS staan. Plaatje:

framesvs9.png

Zo moet het wel lukken denk ik he. :)

Succes. :)

Geplaatst:
kan je ook 100 neerzetten? xD Of wordt het dan zwaarder voor je computer?

Ik denk dat dat zwaarder wordt voor je computer :puh:

Ontopic:

Geplaatst:

Grappig filmpjes komen er hier voorbij.

Alleen erger ik me een beetje aan het hele slechte engels dat er soms wordt geschreven in de filmpjes :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...