Jump to content

Home Made Filmpjes


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    51

  • bobsaget

    32

  • .::FLIPKIP::.

    28

  • LBG

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik reed iemand aan... toen viel die niet neer oftewel hij bleef staan... :bonk:

en een seconde later valt hij neer! een prachtige schwalbe! :puh:

ik heb er een filmpje van maar die is 107 MB weet iemand hoe ik deze kleiner kan maken?

het is een .avi bestand opgenomen met fraps versie 2.81 van deze site uiteraard :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn nieuw stunt filmpje! Comment's en rate's zijn welkom! Ook op youtube zelf!



Enjoy! 8)

Rivel

Een 7/10 omdat het niet al te speciale stunts zijn,

maar ik vind wel dat er goede muziek bijzit

en wat ik vooral wel cool vond was de intro.

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

yow is er na fraps ook een andere programma waarmee je kunt filmen :?

yow kerel hoe heb jij je taalkeuze in NL veranderd en ik vraag me ook af hoe je die letters op een blauw achtergrond kan zetten teidens het film mial me pls voor het antwoord.

yow is er na fraps ook een andere programma waarmee je kunt filmen :?

yow kerel hoe heb jij je taalkeuze in NL veranderd en ik vraag me ook af hoe je die letters op een blauw achtergrond kan zetten teidens het film mial me pls voor het antwoord.

met kerel bedoel ik rivel en zijn stunt filmpje

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx! Check anders eens een ander filmpje van mij, mijn eerste filmpje die ikzelf beter vind!

de nederlandse tekst enzo... Heb ik van deze site, check even de forumdatabase daar staat die mod! En het modding fora daar staat het ook wel!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx! Check anders eens een ander filmpje van mij, mijn eerste filmpje die ikzelf beter vind!
de nederlandse tekst enzo... Heb ik van deze site, check even de forumdatabase daar staat die mod! En het modding fora daar staat het ook wel!

Rivel

Deze is inderdaad beter dan die andere van jou. Ook leukere stunts en zo ;) Nice gedaan..

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.youtube.com/watch?v=87j4fCpoC7E

Kort stuntfilmpje van mij.

Niet erg bijzonder ofzo, maar die brug kon ik maa rniet landen, heb het 60 keer geprobeert ofzo. Dit was de beste.

Bij de eerste heb ik de user track aangelaten, vond ik wel grappig: "ridin' on the highway" dat deed ik op dat moment ook.

Bij de 2e staat de muziek ook aan, omdat ie echt precies op een accent in het nummer tegen een paal knalde

nja ik ben nog in mn MovieMaker-uitvogel periode

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx! Check anders eens een ander filmpje van mij, mijn eerste filmpje die ikzelf beter vind!
de nederlandse tekst enzo... Heb ik van deze site, check even de forumdatabase daar staat die mod! En het modding fora daar staat het ook wel!

Rivel

gast je moet echt gaan werken aan je vliegstijl die stunt zijn echt nu in de san andreas stunt zien niets je moet echt goed onderste boven leren vliegen! ondersteboven vliegen is niet zo moeilijk je moet het gwoon ff door hebben naar boven en onder is net anders om sturen het zelfde en onder lagere dingen door !! gwoon goed oefenen , lukt het uiteindelijk helemaal goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...