-Paul Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ik ben opzoek naar Fraps, waarmee je langer kan filmen dan 30 seconden, en ik wil niet gaan betalen. Ik heb er al een gehad, maar daar ging ik filmen, maar toen had ik niet het hele beeld, ik geloof dat het van deze website kwam, maar dan heb je maar een stuk van het beeld. 1. Stuur url waar 't staat 2. Is het volledig beeld om te filmen 3. Nee, hoe zet je het goed? Alvast bedankt
Dark_Zemy Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Het kan wel, niet betalen ervoor. Maar dat is illigaal! daarom zullen wij van gtaforum geen links en uitleg geven. Waarschijnlijk komt op dit topic ook een slotje. GRTZ: Dark_Zemy @Bericht hieronder: Sorry als ik bot overkwam maar het is gwn zo :-) Bewerkt: 13 december 2007 door Dark_Zemy
-Paul Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 :o Ik zou er niet meer naar vragen Sorry
Ghost_Rider Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 :oIk zou er niet meer naar vragen Sorry Neem eens een kijken in >>dit<< topic. Hierin staat alles uitgelegd over verschillende gamecams en hoe ze werken, voor- en nadelen en waar je ze kunt downloaden. Ze zijn allemaal gratis, behalve als je ze beter wilt. Veel succes.
Flitskikker Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Hoi -Paul, Met een bepaalde versie van Fraps, namelijk 1.9D, kun je oneindig filmen. Je hebt alleen één nadeel: hij neemt geen geluid op! Mocht je deze versie van het programma tóch willen, klik dan hier! Mvg, Flitskikker Bewerkt: 14 december 2007 door Joriz fraps 1.9D staat gewoon in Download database
-Paul Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Super bedankt, maar ik heb één probleempje Bij deze is het zo (Bij mij) dat hij niet heel het beeld opneemt Is daar een mogenlijk heid zodat hij heel het beeld opneemt?
tjoef Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Waarschijnlijk staat er bij de instellingen iets verkeerd. Er zou ergens moeten staan F0ull size en half size. En dan moet je natuurlijk Fullsize pakken.(of was dit enkel bij de geregistreerde versie? Corrigeer het indien nodig!! )
-Paul Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Ik weet het allemaal niet HIer een screen:
Finny Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) ik heb het programma op m'n computer staan, kan het je wel geven via msn. het is gratis en je kan er op voledig beeld mee opnemen + geluid. msn: markwiel(at) live DOT nl Bewerkt: 14 december 2007 door Finny
-Paul Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Hmmmm.. Oke.. Maar het liefst iemand op die screen reageren
Donwell Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Dat heb ik ook wel eens gehad, toen ik mijn filmpje afspeelde zag je een gedeelte in het scherm. Volgens mij heb jij je GTA San Andreas een andere resolutie gegeven dan Fraps is ingesteld, waardoor je dat probleem krijgt. Helaas niets aan te doen.
-Paul Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Aááh, jammer Niks aan te doen Toch bedankt iedereen
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Verdere vragen/opmerkingen over Fraps en over het opnemen van filmpjes in het algemeen kan gewoon in >dit topic< geplaatst worden. Een apart topic hierover is niet nodig.
Recommended Posts