Jump to content

Zoektoch naar HDTV


Advancegta

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een HD TV Voor de PS3. Het komt in zon situatie, een bank met een meter ofzo een tafel of bureau zegmaar en daarop wat naarachteren de tv links daarvan de ps3, voor de tv toetsenbord en muis. Mijn budget is 350 euro paar euro meer of minder maakt niet uit. het zoeken naar een geschikte HD TV is hetzelfde als een speld in een hooiberg vinden tegenwoordig dus wie kan mij hierbij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je al een (kwalitatief) goede HDTV voor 350-400 euro kunt krijgen. Volgens mij is de minimumprijs toch 700 euro. Ik ben namelijk ook op zoek naar een HDTV, en tot nu heb ik (in de reclamebladen) alleen maar HDTV gezien van minimum 700 euro. ( diagonaal ongeveer 80-90 cm)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn foking kinderen die daar een hele maand kunnen van eten! Advance is die televisie nu echt zo belangrijk als je weet dat er ergens een kind verhongert? Spaar je geld toch jongen. Je kan er best iets beter mee doen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn foking kinderen die daar een hele maand kunnen van eten! Advance is die televisie nu echt zo belangrijk als je weet dat er ergens een kind verhongert? Spaar je geld toch jongen. Je kan er best iets beter mee doen :engel:

Dat kan van een computer ook. Doe jij je computer weg, om de arme kinderen te helpen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Samsung LE26R32B: Goed beeld een agme mod HD ready. En hij kost rond de 450 euro. Dus wiew eet is het iets voor je.

Das zeker wel een mooie tv voor een leuke prijs, maar ken jij een winkel waar hij in de winkel staat, ben gisteren naar de BCC geweest en dan zie je wel dat die tvs tog wel groter zijn dan ik dacht. IIg bij wehkamp kost die tv 430.

Advance is die televisie nu echt zo belangrijk als je weet dat er ergens een kind verhongert?

Mischien voor jou dan niet, maar voor mij wel.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ga eens raad zoeken bij de Mediamarkt daar hebben ze nog meer verstand bij ons hier !

Graag wil ik je even wijzen op het bekende strijkijzer stukje van de cabaretier Javier Guzman. (Mediamarkt strijkijzer stuk begint bij 2:35):

Zo gaat het in het echt ook meestal dat je met meer en duurdere dingen er van door gaat dan je van plan was.

Het is beter om je even in onafhankelijk en consumenten reviews te verdiepen en eerst na te denken wat je nou echt nodig hebt. Voor dat je het weet heb je inderdaad die TV van 1600 euro terwijl je een iets simpelere versie ook bij de concurent voor 'slechts' 800 euro kon kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft toch niet de beste van de beste te hebben wees blij dat je iets krijgt !

Nee dan zou het er een van 2000 euro worden ofzo maar hij mag maximaal 90 cm zijn anders past hij niet op het kastje

Iemand nog een idee

Ander vraagje: Geeft een hd kabel voor ps3 ook meteen het geluid door ofnie

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft toch niet de beste van de beste te hebben wees blij dat je iets krijgt !

Nee dan zou het er een van 2000 euro worden ofzo maar hij mag maximaal 90 cm zijn anders past hij niet op het kastje

Iemand nog een idee

Ander vraagje: Geeft een hd kabel voor ps3 ook meteen het geluid door ofnie

Een HDMI kabel geeft beeld en geluid door 1 kabel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...