loop Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Hallo ik modereer mijn gta sanandreas maar ik weet niet precies voor hoeveel mb ik mijn gta sanandreas kan modereren als het teveel is loop mijn gta sanandreas namelijk vast ik hoop dat jullie het mij mischien kunnen zeggen?? Groeten paul. Reageren
Donwell Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Hey 'loop', welkom op het forum. Voor zover ik weet heeft GTA San Andreas geen bepaalt limiet tot het modden, dus je kunt onbeperkt modden. Wel moet je oppassen dat, als je GTA vast loopt, het waarschijnlijk aan de mod zelf ligt. Deze is dan hoogstwaarschijnlijk verkeerd geïnstalleerd, een herinstallatie van die mod doet het probleem verdwijnen. Reageren
K.O. Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Er zijn wel bepaalde limieten met het modden, maar die zijn niet heel duidelijk. Er schijnt een limiet te bestaan op het aantal items dat je kan toevoegen aan gta3.img. Er is ook een limiet qua aantal poly's van een 3D Model. De SA Engine kan niet oneindig veel aan. Verder kun je geloof ik wel vrijwel oneindig veel dingen wijzigen in bijvoorbeeld de img bestanden. Ach als er een limiet is kom je die vanzelf tegen, dus maak gewoon backups en je zal geen problemen krijgen ofzo. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Er zijn wel bepaalde limieten met het modden, maar die zijn niet heel duidelijk. Er schijnt een limiet te bestaan op het aantal items dat je kan toevoegen aan gta3.img. Er is ook een limiet qua aantal poly's van een 3D Model. De SA Engine kan niet oneindig veel aan. Verder kun je geloof ik wel vrijwel oneindig veel dingen wijzigen in bijvoorbeeld de img bestanden. Ach als er een limiet is kom je die vanzelf tegen, dus maak gewoon backups en je zal geen problemen krijgen ofzo. Er bestaat haast geen limit aan polys, denk ik. Er is een automod die 250k polys heeft! Dat maakt de .dff bestand erg zwaar en is 12 MB! Hoeveel je in gta3.img kunt toevoegen, is er inderdaad limit. De gta3.img is de meest aangepast bestand. Normaal is het 897 MB. Hoe meer je nieuwe wagens gaat toevoegen, hoe groter het wordt. Bij sommige Total Conversion mods kan het oplopen tot méér dan 1 GB. Met name is dat de GTA Snow Andreas. Maar omdat het zo groot is, crasht het spel als je het afsluit. Reageren
loop Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Er zijn wel bepaalde limieten met het modden, maar die zijn niet heel duidelijk. Er schijnt een limiet te bestaan op het aantal items dat je kan toevoegen aan gta3.img. Er is ook een limiet qua aantal poly's van een 3D Model. De SA Engine kan niet oneindig veel aan. Verder kun je geloof ik wel vrijwel oneindig veel dingen wijzigen in bijvoorbeeld de img bestanden. Ach als er een limiet is kom je die vanzelf tegen, dus maak gewoon backups en je zal geen problemen krijgen ofzo. ok nou hartstikke bedankt allemaal voor het reageren groeten paul. Reageren
K.O. Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ah, dit topic zocht ik. Bradley H. heeft hier zo ongeveer berekend wat de SA engine aankan qua poly's en modding enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.