Dark_Zemy Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Yow mensen, ik heb de manier gevonden hoe de riot cheat uitgaat Ik weet niet of hij op de PC werkt maar op de ps2 zeker. Uitleg Als de riot cheat bij jou aanstaat, vindt je het vast niet fijn. Daarom zul je dit moeten doen: Ga naar de RC shop van Zero. Doe dan Dat vliegtuig missietje die je kan doen als je de missies van Zero hebt doorstaan. Stort in het water dat aan het strand van San Fierro ligt. Er staat nu Mission Fallied, trek je er niks van aan. Je ziet CJ nu vallen. Zorg dat je volle Health hebt en/of een parachute Na even valt CJ te pletter op de grond, of je hebt een parachute gebruikt. Je ziet nu een deel van San Fierro in de Blue hell staan. Loop ernaar toe en je ziet de garage in Dothery Save daar (in de blue hell dus) Nu zullen ze nie meer rellen, maar je wilt natuurlijk terug dit kan op een paar manieren: Ga dood Ga Busted (zal moeilijk gaan) Zet je (ontzichtbare wagen ) die in je garage staat in de transfender Ga nu weer uit de transfender. Je bent weer in de normal world en geen rellen meer. Waarschuwing: Als dit niet werkt probeer het opnieuw Als je het op de PC probeert werkt het mischien niet, ik heb hem ook op de Playstation 2 en niet op de computer. Ik hoop dat jullie dit truukje volgen en als het niet werkt hoor ik het graag Bewerkt: 16 december 2007 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Kan je niet gewoon de cheat terug deactiveren door dezelfde cheatcode opnieuw in te voeren ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Riot cheat deactiveren door hem opnieuw in te vullen kan niet. Je krijgt dan niet 'Cheat deactivated' maar 'Cheat activated'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Er is maar 1 manier om er achter te komen en dat is de missie van mad dog spelen waarbij hij van het dak afspringt. Als hij meteen er af springt dan is de cheat niet uit. Als hij er niet af springt meteen dan is de cheat uit en werkt dit truckje. Ik ga dit vanmiddag even uit proberen. Op de pc als ps2. Bewerkt: 16 december 2007 door sjors12345 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 (bewerkt) Hmmmm, Bij mij werkt het niet, geprobeerd maar niet gelukt. Ik ben al een hele tijd iets aan het uitvinden om de riot cheat uit te kunnen zetten. Op de ps2 werkt deze manier dus wel, maar bij mij op de Computer niet. Tijmentje5 Bewerkt: 18 december 2007 door Tijmentje5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2007 Ik heb het ook even met de PC-versie getest. Helaas wordt de werking van de Riot-cheat hiermee, zoals tijmentje5 al zei, niet uitgeschakeld. De rellen komen nog steeds voor en zijn dus op geen enkele manier terug te draaien. Wel merkte ik op dat Madd Dogg (in de gelijknamige missie) niet direct van het dak sprong, maar gewoon in de volgende (gewoonlijke?) houding ging staan: Je hebt nu voldoende tijd om de Walton te pakken en Madd Dogg hiermee op te vangen. Ik weet echter niet of dit altijd het geval is na deze glitch uitgevoerd te hebben, maar in mijn geval gebeurde dit dus wel. Ik vind het in ieder geval een erg vreemde situatie.. Maar uiteraard wel goed gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roy. Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Het lukt mij echt niet. Ik heb het al 4x geprobeerd, maar nog steeds valt Madd Dog gewoon gelijk van het gebouw af. Hoe kan dit? Bewerkt: 9 januari 2009 door Roy. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Probeer jew het op de PS2 of op de PC, als je het even tegen me zegt, kan ik je meer informatie geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Als je GTA SA op de PC hebt, heb ik twee veel eenvoudigere oplossingen voor de RIOT-problemen: Deze site: een online editor van de savegame, die glitches verhelpt. Deze savegame-editor. Voor een tutorial kan je kijken in dit topic. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.