Jump to content

[GFX] Graphics Signature Contest 2007 Stemtopic


RonaldVC

Recommended Posts

2007graphiccontestgtafovc4.png

Finale!!!



Stemtopic.

In dit topic kan je stemmen op jouw favoriete deelnemers die de finale van de Graphics Signature Contest 2007 hebben bereikt. De signatures van de finalisten kan je ==>HIER<== vinden.

Stemmen doe je op de volgende manier. Maak gebruik van het volgende lijstje om jouw stem door te geven:

[b]1: [/b]
[b]2: [/b]
[b]3: [/b]

Let op: Het is verplicht om het lijstje te gebruiken bij het stemmen.

Wie wint de Graphics Signature Contest 2007? Wordt het .Levi., Dizzee, of -Matthijs-? Jij bepaald het, breng dus meteen je stem uit!! Je kan stemmen t/m 22 December!

Aan de finalisten, heel veel succes! Ik ben er zeker van dat het een spannende strijd zal worden..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    2

  • RonaldVC

    2

  • .Antonio

    2

  • Twankala

    2

1: .Levi.

2: Dizzee

3: -Matthijs-

Die van Levi steekt er, als bij alle andere rondes, makkelijk bovenuit. Deze sig zou ik ook wel een jaar willen dragen. Dizzee's stijl vind ik veel minder maar het heeft wel kwaliteit. In -Matthijs-' zijn sig ben ik wel teleurgesteld, het heeft wel een achtergrond met veel effecten , maar verder is het cliché render, backgrond, border en tekst signature.

Link to comment
Delen op andere websites

1: Dizzee

2: -Matthijs-

3: .Levi.

Ik zit heel erg te twijfelen tussen Matthijs en Dizzee. Ik vind ze echt alle 2 even mooi. Bij -Matthijs- spreken de kleuren me gewoon onwijs veel aan maar ik vind die van Dizzee gewoon supermooi gemaakt.

Dus ik heb nu echt maar op mijn gevoel gestemd.

Maar het zijn alle 3 klassesignatures. Echt geweldig jongens _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...