Jump to content

[GFX] Graphics Signature Contest 2007 Stemtopic


RonaldVC

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    2

  • RonaldVC

    2

  • .Antonio

    2

  • Twankala

    2

1: .Levi.

2: -Matthijs-

3: Dizzee

Drie toppers in de finale, waarbij een keuze maken natuurlijk erg moeilijk is, maar dit is mijn uiteindelijke top drie geworden. Allemaal fantastisch gedaan jongens! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De stemronde is voorbij, en de uitslag is bekend! Het was een zeer spannende finale waarbij het op het laatste moment nog onduidelijk was wie de Contest zou winnen..

Voordat ik de uitslag bekend maak wil ik allereerst alle mensen die gestemd hebben van harte bedanken. Daarnaast natuurlijk ook alle deelnemers, die in de loop van de contest fantastische signatures hebben gemaakt. _O_

Dan de uitslag: Zoals gezegd was het erg spannend, niet gek als je de inzendingen bekijkt van de finalisten. Alle drie hebben een prachtige signature gemaakt. Maar er kan maar één de winnaar zijn, en dat is geworden: .Levi.!!

Levi, van harte gefeliciteerd, jij hebt drie punten in de ranking verdiend, en ik zal natuurlijk zo snel mogelijk jouw inzending in mijn handtekening plaatsen waar het één jaar lang te bewonderen zal zijn..

Met maar één puntje verschil is op de tweede plaats geëindigd Dizzee! Ook jou wil ik van harte feliciteren met deze prestatie! Jij hebt hiermee twee punten in de ranking verdiend.

Op de derde plaats geëindigd is -Matthijs-! De afstand tussen plaats twee en drie was iets groter, wat naar mijn mening volkomen onterecht is. Jij hebt met het behalen van deze plaats één punt in de ranking verdiend. Van harte gefeliciteerd!!

Jullie zullen zo snel mogelijk de Graphics Signature Contest 2007 Badge ontvangen, die jullie in de handtekening kunnen plaatsen zodat iedereen op het forum kan zien wat jullie met jullie Photoshop kunsten bereikt hebben.

Hier volgt nog de puntenverdeling van deze stemronde:

  • 1. .Levi: 45 punten
    aquickstepintheairzv1.png
  • 2. Dizzee: 44 punten
    darksector.png
  • 3. -Matthijs-: 31 punten
    thegame8kp4.png

Hierbij wil ik nog even zeggen dat ik enorm veel plezier heb gehad aan het organiseren van deze Contest, en ik ben blij dat het zo'n succes geworden is.. Voor iedereen die om wat voor reden dan ook niet mee konden doen aan deze contest, hou het GFX-fora in de gaten, je weet nooit wanneer er weer een contest gehouden wordt. ;) Dit geldt natuurlijk ook voor alle mensen die wel hebben meegedaan..

Zoals gezegd, de signature van .Levi. zal zo snel mogelijk in mijn handtekening komen te staan, en de ranking zal ook worden geüpdate.

Nogmaals, van harte gefeliciteerd aan de finalisten! Merry Christmas!!!!! :)

(topic unpinned en open gelaten voor reacties)

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd met je overwinning, Levi! Je was (zoals ik had verwacht) erg sterk en hebt drie keer echt schitterend werk afgeleverd! Je hebt deze titel helemaal verdiend, geniet ervan! _O_

Dizzee, jij ook van harte gefeliciteerd! Net geen eerste, maar wel een dikke tweede plaats waar je ook enorm tevreden mee kunt zijn. Ook jij hebt je onderscheiden met je designs, echt klasse!

Overigens ook nog een groot compliment naar de organisatie; het was wederom top georganiseerd!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een topwerk hoor! Het was zeker moeilijk kiezen.

Ik hoop maar voor RonaldVC dat hij er blij mee is... :D

Nogmaal een compliment voor -Matthijs-, .Levi. en Dizzee.

Jullie waren toch bij elke ronde een van de beste!

Jammer dat ik er niet bij zat, maar volgend jaar is het misschien mijn beurt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had toch echt verwacht dat Dizzee zou gaan winnen, die sig die je gemaakt hebt is echt één van de ziekste die ik hier ooit heb gezien op GTAF. In ieder geval mooi contest, zeer mooi werk geleverd door alle deelnemers.

Gefeliciteerd Levi! Als wist iedereen natuurlijk al dat je een pro bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, in ieder geval wist ik dat het heel erg lastig zou worden om te kunnen winnen van de twee heren naast mij in de finale, aangezien ze beide een keer de titel wisten te pakken. :) Het scheelt echt haast niks vergeleken de nummer 1 en 2, close combat was het zeker. Het was 2 jaar geleden dat ik voor het laatst de titel pakte, nu ik hem weer terug heb voelt het erg goed moet ik zeggen.. Aan allebei, -Matthijs en Dizzee, gefeliciteerd met jullie plek wees er trots op.

Iedereen die heeft meegedaan aan de contest en gestemd, hartelijk bedankt! Zonder jullie was deze contest lang niet zo leuk als het nu geworden is. Op naar de volgende Contests! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

1: Levi

2: Dizzee

3: -mathijs-

Vind het trouwens jammer dat .Antonio er niet bij zit vind zijn style beter als die van -mathijs- maarja dat is mijn mening.

>>> Door RonaldVC: Het stemmen is al afgelopen hoor, al bijna een week. :puh: Levi heeft gewonnen.. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

1: Levi

2: Dizzee

3: -mathijs-

Vind het trouwens jammer dat .Antonio er niet bij zit vind zijn style beter als die van -mathijs- maarja dat is mijn mening.

>>> Door RonaldVC: Het stemmen is al afgelopen hoor, al bijna een week. :puh: Levi heeft gewonnen.. :)<<<

:D

Jeremy, leipe gozer :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...