Jump to content

Nieuwe leider van de Leone Family


Grove4L

Nieuwe leider van de Leone Family  

71 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wordt volgens jou de nieuwe leider na de dood van Don Salvatore?

    • Joey Leone
      14
    • Toni Cipriani
      47
    • Luigi Goterelli
      1
    • Andere
      4


Recommended Posts

Wie wordt volgens jou, na de dood van Salvatore, de nieuwe gangleider van de Leone's?

Ikzelf denk Toni, met zijn ervaring en sterk karakter maak hij een mooie kans. (Alleen kan zijn moeder daar mss een stokje voor steken... :puh:)

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

Joey zowiezo niet, hij is meer een automonteur dan een mafiabaas. Luigi is een bang persoon, en de Don moet lef hebben dus dat word ook niks met hem. De enige beste nieuwe Don is Toni, hij heeft lef en ziet er echt uit als een mafiabaas. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Wie wordt volgens jou, na de dood van Salvatore, de nieuwe gangleider van de Leone's?

Ikzelf denk Toni, met zijn ervaring en sterk karakter maak hij een mooie kans. (Alleen kan zijn moeder daar mss een stokje voor steken... :puh:)

Ik ben het eens met het eerste deel van je mening, maar met wat er tussen haakjes staat ben ik het niet mee eens. Toni heeft in Liberty City Stories al die huurmoordenaars die zijn moeder op hem had afgestuurd vermoord. Toni heeft veel respect voor zijn moeder(Dit blijkt uit een paar missies die hij voor Ma Cipriani in LCS uitvoert), maar hij is zeker niet bang voor zijn moeder. Hij heeft bewezen dat hij zijn moeder kan weerstaan. Hij vecht altijd terug als hij in een uitzichtloze situatie zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer Salvatore overlijdt, is Joey in eerste instantie de meest logische opvolger, omdat hij Salvatore’s zoon is en ze een redelijke band met elkaar hebben. Of Joey deze taak op zich zou willen nemen en hij hier een type voor is, is een ander verhaal. Daar zullen we nooit antwoord op krijgen, en kunnen we enkel over fantaseren.

Luigi lijkt mij geen geschikte kandidaat, want rijk en succesvol zijn lijkt mij niet bepaald reden genoeg om aan het hoofd van de mafia komen te staan. Daarnaast is zijn band met de Leones ook niet bijzonder sterk – ten opzichte van Joey en Toni.

Uit GTA: LCS blijkt dat Toni Cipriani veel waardering bij Salvatore heeft opgebouwd, en ondanks hij geen directe familie van Salvatore is, zal hij - als Salvatore's rechterhand zijnde - toch een redelijke kans maken. Salvatore had veel vertrouwen in hem, maar hoe is dit (na zijn dood) duidelijk te maken? Wie beslist over een eventuele opvolger? Mogelijk dat hij een testament had, maar hier wordt in geen enkele GTA verduidelijking in gebracht..

Wie weet zal er helemaal geen nieuwe opvolger komen. Er zijn immers meerdere gangs zonder een (duidelijke) leider aan het hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuk zijn als daar nog een GTA over komt voor de PSP ofzo, want ik hoop niet dat Rockstar gestopt is met GTA's op de PSP maken. Dat zou zonde zijn, want ze doen het als geen misselijke taak. :)

Persoonlijk acht ik die kans zeer klein, omdat Rockstar met GTA: Liberty City Stories al veel aandacht op dit gebied besteed heeft. Een nieuwe GTA voor de PSP zou mogelijk kunnen zijn, maar ik weet haast 100% zeker dat deze niet weer in Liberty City af zal spelen.

Sommige dingen zullen gewoon altijd een raadsel blijven, en daar moeten we maar vrede mee hebben. Het zou derhalve redelijk saai zijn als echt alles duidelijk zou zijn en er nergens meer een disussie over kan bestaan, nietwaar? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toni, hij is zoals al gezegt geweest er een goed figuur voor en heeft al heel veel voor de Leone's gedaan.

Langs de andere kant zou Claude mij een goede opvolger lijken. Hij spreekt dan al niet veel, maar hij kan wel veel.

In films zie je ook veel dat als leiders vermoord worden, de moordenaars de troon krijgen. Spijtig genoeg is dat niet in GTA III, want de Leone's haten hem. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Langs de andere kant zou Claude mij een goede opvolger lijken.

Claude lijkt mij onwaarschijnlijk,hij heeft juist Salvatore Leone vermoord! ;)

Joey en Luigi hebben geen maffia kwaliteit.

Dan blijft er 1 over en dat is Toni Cipriani,hij is de DON!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

een andere kandidaat zou Mickey Hamfists zijn, die we uit liberty city stories kennen. Hij is een zeer gewardeerd Leone lid en was al aan de top voordat Toni ten tonele kwam. Hoewel we niet veel van hem weten is hij volgens muij ook een geschikte Don. Hij is ook nergens bang voor, hij vermoord JD O'Toole ook op een koelbloedige wijze. Voor diegenen die hem niet kennen, hier is wat info.

Bewerkt: door Bling
Link aangepast naar die van WikiGTA.
Link to comment
Delen op andere websites

Mickey Hamfits.

Ik zie Mickey Hamfits niet echt als een kanshebber. In GTA III is hij niet meer dan een bodyguard van Luigi. Dus dat betekent in mijn ogen al dat Luigig meer kans heeft dan mickey. Mickey zal misschien wel een belangrijker persoon worden maar niet de don. Ik zie Joey niet echt als de don van de Leone's. Toni heeft veel meer kans. Hij heeft een gewelde vertrouwen opgebouwd voor de familie. Als GTA het echt op de Mafia manier houdt word Joey wel don. Luigi kan ik alvast uitsluiten. Zijn band is inderdaad ook niet zo sterk met de don. En volgens mij werkt ie pas voor de Leone's. Wnat hij komt niet voor in GTA:LCS.

GTA-fan2

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Mickey Hamfits gewoon een bodyguard is ben ik niet echt zeker van, hij was al "made" voor Toni. Hij zou evengoed een capo kunnen zijn en de hele afdeling protection voor zijn rekening heeft. We weten gewoon wat te weinig over hem, maar als je gta liberty city stories speeld zie ik hem wel als een mogelijke opvolger.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...