DenkaanHenk Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Dan is er nog maar één oplossing, en dat is op school aan je vrienden vragen of ze het spel GTA Advance hebben. Het zou namelijk wel eens kunnen dat iemand GTA Advance heeft, in ieder geval succes met het vinden van GTA Advance. Want dat spel is inderdaad erg moeilijk te krijgen. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Dan is er nog maar één oplossing, en dat is op school aan je vrienden vragen of ze het spel GTA Advance hebben. Het zou namelijk wel eens kunnen dat iemand GTA Advance heeft, in ieder geval succes met het vinden van GTA Advance. Want dat spel is inderdaad erg moeilijk te krijgen. ja anders moet ik een emulator downloaden ik weet het het is illigaal maar ja.. Reageren
remco13000 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) bedoelen jullie Grand Theft Auto.. de ouwe originele??.. ik kom uit schimmert,, limburg,, en heb dat spel alleen tis voor pc! Bewerkt: 12 januari 2008 door remco13000 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 bedoelen jullie Grand Theft Auto.. de ouwe originele??.. ik kom uit schimmert,, limburg,, en heb dat spel alleen tis voor pc! Als je had gelezen wist je dat ze GTA Advance bedoelde! En die is alleen op de GBA uitgekomen! Check hier de oficiële site: http://www.rockstargames.com/grandtheftauto/gba/ Reageren
remco13000 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Jha Klopt.. bij advance dagt k niet meteen aan gba.. dusse.. ik denk zeg t ff...!!.. mer sry wist k niet Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Jha Klopt.. bij advance dagt k niet meteen aan gba.. dusse.. ik denk zeg t ff...!!.. mer sry wist k niet Geeft niet hoor Reageren
Big Playahh Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 og ja ik heb gehoort dat die te krijgen is in weert en dat is vlak bij dus ik denk dat ik daar eens een kijkje ga nemen Reageren
hielkeh Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Als jij zelf niet op internet mag bestellen kan je aan een vriend vragen of hij hem via internet voor je koopt, en hem dan weer ven hem overkopen Reageren
Big Playahh Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 ik krijg hem zometeen dus dit topic kan gesloten worden oja een ding zit bij die gta een poster? Reageren
joppie Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 ik krijg hem zometeen dus dit topic kan gesloten wordenoja een ding zit bij die gta een poster? Kaart? echte poster? nee helaas... Reageren
Big Playahh Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 ik krijg hem zometeen dus dit topic kan gesloten wordenoja een ding zit bij die gta een poster? Kaart? echte poster? nee helaas... oke dan is die compleet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.