Tha Real G. Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 de juiste prijs zal gegeven worden als R* meer info over het spel uitgeeft <_< Reageren
gangster Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 we hebben het niet over de gta maar de psp richtprijs Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 PSP rond 200€ spellen rond 40-50-60€ Reageren
gangster Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) sorry ik had ook moeten verder lezen De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,- en hier het hele bericht 24 januari 2005PSP Bij Intertoys De PSP is nu al bij de Intertoys op de Heiligeweg in Amsterdam te krijgen. De voorraad is zeer beperkt dus wees er snel bij. De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,- De PlayStation Portable is zonder twijfel de belangrijkste release op de PlayStation-kalender voor 2005. Qua geluids- en beeldkwaliteiten staat de PSP op gelijke voet met de PS2. De handheld kan draadloze verbindingen aangaan voor multiplayer. De PSP heeft verder de beschikking over een 4,3 inch tft-scherm, een lithiumionbatterij, een 1,8GB optische schijf en een grootte van 17 bij 7,4 bij 2,3 centimeter en een gewicht van 260 gram. Sommige van die titels zullen games, muziek en video combineren op één processor. De PSP zal een evolutie in mobile gaming creëren. Natuurlijk hoort er software bij een dergelijke lancering. Ca. 60 dagen na de release zullen er diverse titels beschikbaar zijn. Ook komen er films uit voor de PSP. De voorraad is zeer beperkt dus wees er snel bij. De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,- Bewerkt: 9 februari 2005 door gangster Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 500 € !!!!!???? Afzetterij ! als dit de échte prijs wordt nou dan bekijk het dan laat ik hem importeren , dan ben je met alle mikmak net €300,- kwijt... Freek Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 als ie uit is wacht je best een paar maanden dan word ie goedkoper Reageren
Blizz Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 weet de prijs in belgie (ik ben belg) ma da is het zelfde zeker in nederland da gaat 200 à 250 euro kosten (gevraagd in game mania) Reageren
Phantom Agony Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 net als in amerika komt de psp waarschijnlijk hier alleen in hele value pak uit en daar zit er een standaard bij van 32mn (niet echt veel) Reageren
ViceAgent Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 500 euro is bobba duur!! Daar koop je drie playstations van! Neej, ik ga dat ding dús niet kopen.. Reageren
arnie Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 (bewerkt) Een vriend van mij heeft zijn psp al bestelt voor 150 euro( hij woont in belgië en heeft het daar dus bestelt, ik woon ook in belgië voor de mense die dat nog niet wiste) Bewerkt: 3 maart 2005 door arnie Reageren
Benjamin Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 mijn vader gaat binnekort naar hong kong en daar regelt hij zo'n psp met de hele mikmak + 2 spellen voor €200 dus das best goedkoop Reageren
Cas Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 In de karnt stond 190 en op fok 195 dus dat zal het wel zijn ongeveer( €200 ) Reageren
Aloyz Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 sorry ik had ook moeten verder lezenDe PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,- en hier het hele bericht 24 januari 2005PSP Bij Intertoys De PSP is nu al bij de Intertoys op de Heiligeweg in Amsterdam te krijgen. De voorraad is zeer beperkt dus wees er snel bij. De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,- De PlayStation Portable is zonder twijfel de belangrijkste release op de PlayStation-kalender voor 2005. Qua geluids- en beeldkwaliteiten staat de PSP op gelijke voet met de PS2. De handheld kan draadloze verbindingen aangaan voor multiplayer. De PSP heeft verder de beschikking over een 4,3 inch tft-scherm, een lithiumionbatterij, een 1,8GB optische schijf en een grootte van 17 bij 7,4 bij 2,3 centimeter en een gewicht van 260 gram. Sommige van die titels zullen games, muziek en video combineren op één processor. De PSP zal een evolutie in mobile gaming creëren. Natuurlijk hoort er software bij een dergelijke lancering. Ca. 60 dagen na de release zullen er diverse titels beschikbaar zijn. Ook komen er films uit voor de PSP. De voorraad is zeer beperkt dus wees er snel bij. De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,- dat is de prijs voor de imports die intertoys heeft Reageren
zupadomien Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 ik schat hem toch meer als 200 euro hoor met de import enzo... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.