KillerZero86 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Is er ook een mogelijkheid om in al die interriors (ken's office, saint marco's bistro enz.) te komen? Zo ja welke dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Niet allemaal, sommigen misschien (a.d.h.v. een teleporter?). Ik zou zeggen, kijk hier eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Om een interior te bezoeken moet je weten waar het interior zich bevindt en in welke hemel het zich bevindt. Om ze te bereiken moet je eerst zorgen dat je in de juiste hemel komt door een ander interieur van die hemel binnen te gaan, en vervolgens naar het andere interieur te gaan met een trainer met jetpack- of teleportfunctie. Helaas weten we maar van een paar interiors de locatie en hemel. Zie ook dit topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Ik heb een mod gevonden op internet waarmee je verschillende interiors inkunt. Zo ook de Maffia Room, oftewel Saint Marks Bistro. Voor welke rooms je inkunt en waar je ze kunt vinden, moet je op deze site kijken. Daar vind je tevens onderaan de download. Installeer hem, en dan heb je al één ding gedaan. De tweede stap is met de Ultimate Trainer (Klik), waarmee je een jetpack functie hebt. Hiermee kun je ook door muren heen zweven. Download deze, en ga aan de hand met de screenshots naar binnen. Vergeet niet om de Jetpack eerst te activeren bij 'Hotkeys' en vervolgens in GTA VC zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2007 ok bedankt allemaal! volgens mij kan hier nu wel een op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Is er misschien een manier om er te komen zonder een trainer want die werkt bij mij niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Is er misschien een manier om er te komen zonder een trainer want die werkt bij mij niet Misschien één of twee, maar de meesten niet. Er zijn genoeg trainers met teleport-/jetpack-functie dus zoek gewoon een andere als er 1 niet werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.