Jump to content

!Dingend hulp gezocht!


KoenKucharek

Recommended Posts

Om auto`s op bepaalde plekken te laten spawnen gebruikt je met vc PatrickW`s vet coole savefile editor.

Maar op san andereas wat kan je daar dan voor gebruiken om auto`s op bepaalde plekken te laten spawnen???

Bewerkt: door KoenKucharek
Link to comment
Delen op andere websites

Om auto`s op bepaalde plekken te laten spawnen gebruikt je met vc PatrickW`s vet coole savefile editor.

Maar op san andereas wat kan je daar dan voor gebruiken om auto`s op bepaalde plekken te laten spawnen???

Dan kan je gaan SCM-modden. Hiermee verander je dingen in de main.scm waardoor je iets kan laten spawnen en zlefs een eigen missie. Dit is best moeilijk, en de main.scm zit ook ingewikkeld in elkaar, maar >>hier<< heb je ene tutorial over auto's spawnen. Als je op dezelfde pagina naar boven scrollt zie je welke programma's je nodig hebt hiervoor. Op de pagina staan ook nog 6 andere tut's. :)

Veel succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je het over een Carspawner hebt? In dat geval, ik snap niet echt heel erg veel van je post, maar voor een Carspawner raad ik je aan om deze Carspawner te downloaden. Het enige wat je moet weten is het ID van de wagen, maar daar kom je wel uit met WikiGTA. :) Als je op een voertuig klikt zie je in de beschrijving ook het ID. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...