Jump to content

GTA Vice City


Kinzorro

Recommended Posts

Heey,

Ik wou weten of het het nog waard is om GTA Vice City te kopen voor m'n PS2. Ik heb iemand gevonden via Marktplaats die dit spel verkoopt voor €5,00, maar ik twijfel nog omdat ik al GTA San Andreas heb. Zou ik dit spel kopen of raden jullie me een andere GTA aan? Zo ja, welke deel dan? Ik ben uiteraard niet van plan om een PS3 te gaan halen voor GTAIV :7. Kunnen jullie dus jullie mening geven hierover? Alvast bedankt !!

Bewerkt: door Kinzorro
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hackman

    3

  • Toeterneus

    2

  • Flashingdemon666

    2

  • Donald-Duck

    1

Vice City is een stuk dat niet te missen is in je collectie, met de beste sfeer van alle GTA's. Een aanrader, € 5 is nog weinig voor GTA: VC. Maar het lijkt me beter om het op Bol.com te kopen of in de winkel, meer betrouwbaar natuurlijk. ;) Andere aanraders dan GTA: VC en GTA: SA ken ik niet.

GTA III vind ik nogal saai, donker, en zwart. Geen aanrader dus. De Stories zijn ook niet écht een aanrader. Maar ze zijn wel leuk om te spelen. Voor een echte GTA fan niet te missen, maar voor iemand die gewoon graag spelletjes speelt, waaronder GTA, zijn de Stories en GTA: III niet echt belangrijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

Ik wou weten of het het nog waard is om GTA Vice City te kopen voor m'n PS2. Ik heb iemand gevonden via Marktplaats die dit spel verkoopt voor €5,00, maar ik twijfel nog omdat ik al GTA San Andreas heb. Zou ik dit spel kopen of raden jullie me een andere GTA aan? Zo ja, welke deel dan? Ik ben uiteraard niet van plan om een PS3 te gaan halen voor GTAIV :7. Kunnen jullie dus jullie mening geven hierover? Alvast bedankt !!

Ik heb GTA San Andreas en GTA Vice City en ik vind Vice City veel leuker dan San Andreas. Stijl, leuke muziek, mafia sfeertje gewoon geweldig. :dans:

Kopen dus. :D

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City kost voor de Playstation 2 in de winkel 20 euro, en voor de computer kost het in de winkel 10 euro. Kortom een koopje, deze GTA mag niet ontbreken aan je GTA collectie. :D

Dat verschilte per winkel

bij Bart Smit zijn ze te krijgen voor 15€

maar bij freerecordshop voor 20€ ;)

Link to comment
Delen op andere websites

het is meschien een beetje laat omdat we al weer 3gta 's verder zitten maar het is een goede link.

ik heb al lang 100 procent uitgespeeld.echt een vet spel :D .

zeg het als die link niet mag post het aub.

Bewerkt: door dupree
Link to comment
Delen op andere websites

gta: vice city is wel degelijk de moeite waard om te kopen. het is wel zo dat velen verschillende genre's leuk vinden, maar voor de gta fans, zeker weten! rockstar games heeft met vice city een te gekke titel neergezet vind ik persoonlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb GTA VC op pc en dat was het geld meer dan waard alleen als je van marktplaats enz. koopt heb je wel risico dat er wat mis ermee is dat is dan ook meteen de reden dat ze zo'n fantatisch spel willen verkopen, ik raad je wel aan om op pc te kopen want dan heb je de mogelijkheid om skin te veranderen enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je sa al hebt zou ik Vcs kopen voor je playstation.

In Vice city Stories heb je veel meer mogelijkheden dan in VC, en het is dezelfde stad. ;)

Kortom, vice city is een mooi spel als je Sa nog niet gespeeld hebt..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...