Scorpiuss Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 (bewerkt) VC is het zeker waard om te kopen! Ik heb zelf SA. En besloot een maand geleden VC te kopen, maar VC is gewoon de beste van allemaal. SA is te groot en III is gewoon . Wel een minpuntje dat er buiten de skimmer (seaplane) geen vliegtuigen zijn, maar dat valt enigzins te modden.. Het is echt een aanrader! Bewerkt: 1 januari 2008 door Scorpiuss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Vice City is zeker een aanrader als je van de jaren 80 houdt. Ikzelf speel het nog vaak, en het geeft me een goed gevoel. Kortom: Een aanrader! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Ik zou VC zeker kopen! Ik heb netjes eerst III, toen VC en nu SA gespeeld, maar ik moet zeggen dat VC toch eigenlijk het fijnste is. Het meest speelbare, laat ik het zo zeggen. Van SA vind ik af en toe dat er teveel poespas om de game zit (dates, eten, trainen etc) waardoor je niet lekker door kan razen. En zoals al eerder gezegd, de sfeer van VC is gewoon helemaal kiks. de mensen, de gebouwen, alles is gewoon cool. Ik zou hem zeker nog kopen (tientje in de winkel, worden wel steeds schaarser denk ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy VercettII Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 ik heb GTA VC op pc en dat was het geld meer dan waard alleen als je van marktplaats enz. koopt heb je wel risico dat er wat mis ermee is dat is dan ook meteen de reden dat ze zo'n fantatisch spel willen verkopen, ik raad je wel aan om op pc te kopen want dan heb je de mogelijkheid om skin te veranderen enz. Van Skin veranderen?o-O Hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 In de map van GTA VC staat skins daar staat een standaard plaatje in, die kun je helemaal in gaan kleuren, en dan sla je hem op in skins maar dan in bmp-formaat, dan kun je tijdens het spelen op escape drukken en dan op options klikken en dan iets met skins, ik hoop dat dit niet te ingewikkeld is. heel misschien weet iemand de precieze locatie van de map? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 In de map van GTA VC staat skins daar staat een standaard plaatje in, die kun je helemaal in gaan kleuren, en dan sla je hem op in skins maar dan in bmp-formaat, dan kun je tijdens het spelen op escape drukken en dan op options klikken en dan iets met skins, ik hoop dat dit niet te ingewikkeld is. heel misschien weet iemand de precieze locatie van de map? Volgens mij was het C:/program files/Rockstargames/grand theft auto vice city/skin Ik weet het niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Ik wel. Het is inderdaad gewoon naar de map gaan waar Vice City geïnstalleerd staat. Dat mag je ook zelf kiezen, dus dat C: en program files hoeft niet persé. Maargoed, in Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City staat een map met skins. En dan de rest van het verhaal van hackman namelijk: "die kun je helemaal in gaan kleuren, en dan sla je hem op in skins maar dan in bmp-formaat, dan kun je tijdens het spelen op escape drukken en dan op options klikken en dan iets met skins" Bij iemand die het normaal geïnstalleerd heeft is het wel gewoon de map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 Ik wel. Het is inderdaad gewoon naar de map gaan waar Vice City geïnstalleerd staat. Dat mag je ook zelf kiezen, dus dat C: en program files hoeft niet persé. Maargoed, in Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City staat een map met skins. En dan de rest van het verhaal van hackman namelijk:"die kun je helemaal in gaan kleuren, en dan sla je hem op in skins maar dan in bmp-formaat, dan kun je tijdens het spelen op escape drukken en dan op options klikken en dan iets met skins" Bij iemand die het normaal geïnstalleerd heeft is het wel gewoon de map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins Als je een foto van je eigen gezicht hebt in de juiste hoek, kun je die er ook inplakken als je een beetje handig bent met photoshop! Is mij ook gelukt, je ziet best goed dat het mijn kop is! Met mijn mooie zonsonderganghemd en neonbroek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 VC is het zeker waard! mijn neef kan hier uren over door lullen, ook geeft het echt een miami gevoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 van alle versies vind ik VC nogwel de leukste, ik wordt bij SA altijd ziek van die eeuwe gang-style Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggman Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 Heey,Ik wou weten of het het nog waard is om GTA Vice City te kopen voor m'n PS2. Ik heb iemand gevonden via Marktplaats die dit spel verkoopt voor €5,00, maar ik twijfel nog omdat ik al GTA San Andreas heb. Zou ik dit spel kopen of raden jullie me een andere GTA aan? Zo ja, welke deel dan? Ik ben uiteraard niet van plan om een PS3 te gaan halen voor GTAIV . Kunnen jullie dus jullie mening geven hierover? Alvast bedankt !! ik zou het doen ieder spel van gta-serie is de moeite waart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 Heey,Ik wou weten of het het nog waard is om GTA Vice City te kopen voor m'n PS2. Ik heb iemand gevonden via Marktplaats die dit spel verkoopt voor €5,00, maar ik twijfel nog omdat ik al GTA San Andreas heb. Zou ik dit spel kopen of raden jullie me een andere GTA aan? Zo ja, welke deel dan? Ik ben uiteraard niet van plan om een PS3 te gaan halen voor GTAIV . Kunnen jullie dus jullie mening geven hierover? Alvast bedankt !! ik zou het doen ieder spel van gta-serie is de moeite waart Nou.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Heey,Ik wou weten of het het nog waard is om GTA Vice City te kopen voor m'n PS2. Ik heb iemand gevonden via Marktplaats die dit spel verkoopt voor €5,00, maar ik twijfel nog omdat ik al GTA San Andreas heb. Zou ik dit spel kopen of raden jullie me een andere GTA aan? Zo ja, welke deel dan? Ik ben uiteraard niet van plan om een PS3 te gaan halen voor GTAIV . Kunnen jullie dus jullie mening geven hierover? Alvast bedankt !! toen ik hem kocht was hij net uit maar ik speel er nog elke dag op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) GTA Vice City is echt de allerbeste gta tot nu toe. Maar ik zal hem wel voor de pc kopen als ik jou was. Op de pc heb je betere graphics en kan je modden. En het speelt gewoon beter met de muis. Gta Vice City is ook de gta met de beste graphics, map, auto´s en muziek. Ik weet het nog goed dat ik een paar jaar geleden heel moeilijk V-Rock tot mp3 omgezet had. Dat was pas rocken! En de sfeer is beter, het geeft je echt een ´scarface´ gevoel. Gewoon in dat pakkie dat die advocaat ook aan had met een M60 vanaf je huisje tegenover het ziekenhuis of in de vercetty estate met een m60 alle agenten verot knallen! In ieder geval zou ik dit kopen als je het beste spel ooit wil hebben. Bewerkt: 20 januari 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Dit spel is echt een aanrader! Ik had SA al een paar jaartjes,en ik dacht: Ik ga Vice City ook kopen. Heb ik ook gedaan,en ik heb er geen spijt van! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.