Jump to content

-->Copland


Viction

Recommended Posts

Waar kan ik beginnen met copland?

waar heb jij het over

mischien bedoel jij een politie bureau

nou die is ten oosten van de malibu club

Ik wil copland doen want ik wil een politiepak maar ik weet niet waar ik moet beginnen :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet naar de stip toe op je radar.

Daarna zie je een politie auto vernietig de auto en je zit een garage die open is, zorg ervoor dat je 2 sterren achter je aan zit.

Ga snel naar de garage toe en dan verschijnen 2 politie mannen.

De garage gaat dicht en dan gaat ie weer open, je draagt dan een politie pak samen met Lance Vance.

Ga dan naar de North Point Mall en daar zie je op je kaart aangegeven waar je precies moet stoppen.

Je ziet dan 2 legermannen en daar moet je in dat restaurant de bom plaatsen.

Ga dan als de zodimieter weg en ga terug naar Vercetti Estate. ;)

Begrepen?! :rolleyes:

--Je hebt deze topic verkeerd geplaatst, je moest hem bij ''missie hulp'' zetten--

Bewerkt: door spijkertje
Link to comment
Delen op andere websites

Hij had het over dat hij een politiepak wilde. Je kunt ook na de missie Shakedown (missie dat je alle ruiten in winkelcentrum kapot moet maken) bedrijven kopen. De malibu heeft de missie No Escape? In die missie moet je het politiebureau in en na die missie krijg je het politiepak ook. Trouwens nog een tip voor als je terug moet naar Vercetty Esteate. Pak de blimps die je één wanted level minder geven. Er zit er één bij het winkelcentrum zelf, een bij de sparrow in Vice Point en één vlakbij de pizzawinkel in Vice Point. Of je ga de Pay 'N' spray in, dan ben je meteen al je wanted level kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij bedoelt dat hij wil weten wanneer de missie 'Copland' komt. Dit is een missie (De tweede of derde, ik weet het niet precies) van het Vercetti Estate. Welke missies heb je al gedaan? Heb je het Vercetti Estate al, of werk je nog voor Diaz?

--verplaatst naar Missie Hulp--

Link to comment
Delen op andere websites

Umh ik ben nog bezig met Deadrow ik vind hem lastig.

Jezus Christus, eerst zei je nog dat je de missie ''Cop land'' moeilijk vind. <_<

En nu zeg je dat je bent bij de missie ''Deathrow''!! :blink:

Voor de missie Deathrow bestaan er andere topic's over dus ik zou zeggen ga daar maar eens kijken. ;)

Bewerkt: door spijkertje
Link to comment
Delen op andere websites

Maar de missie ''Death Row'' gebeurt pas voor je de Vercetti Estate krijgt toch?

Hij vertelt deze ''topic'' voor de missie ''Copland'' die je krijgt bij de V missie's.

Nu zegt 'ie dat 'ie bij de missie DeathRow is.

Hij hoefde dan deze topic pas later te zetten toch?

Want nu zegt 'ie ik snap DeathRow niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Spijkertje: Herlees het topic even. Hij wil weten wanneer de missie 'Copland' komt, zodat hij het politieuniform heeft. Ik vroeg hem daarom waar hij nu is met missies, en dat blijkt bij 'Deathrow' te zijn.

@ Viction; Nadat je Deathrow hebt gedaan duurt het niet lang meer voor je Diaz' Mansion overneemt. Vervolgens krijg je daar missies, en Copland is er daar één van. Ofwel; Je bent er bijna. :)

Voor hulp met Deathrow kun je even onze zoekmachine gebruiken, want er zijn al heel wat topics over op dit forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, sorry Viction nu begrijp ik het.

Sorry Lantyz, nu begrijp ik het.

Zoals Lantyz al zei: het duurt niet lang meer om de missie ''DeathRow'' te beginnen. Je bent er bijna, nadat je Lance hebt bevrijdt, gaan jullie samen Diaz doden. Na dat jullie Diaz doden krijg je de Mansion van Diaz als jou huis derbij. Er komen dan denk ik 2 missie voor de missie ''Copland'' begint. Daarna begint de missie ''CopLand'''pas.

Sorry nogmaals!! :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...