corvie Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Je moet hem starten Bij Vercetti Estate. eerst heb je telefoontje van Lance Vance gekregen dat hij zich gekleineerd voelde. dan ga je naar vercettie estate toe en ga je met hem in een auto. verdere info hierboven, Reageren
Baffie Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Misschien vinden jullie het vreemd als ik dit zeg, maar de vraag die oorspronkelijk gesteld was: Waar kan ik beginnen met Copland Is een vraag die je eigenlijk al lang weet. Het gaat er dus om waar je in Vice City met deze missie kan beginnen. Aangezien voor de missie Cop Land de blimp V van Vercetty Esteate nog aan de rand van de radar blijft hangen en ook op de plattegrond staat lijkt het me vreemd dat je het dan nog niet kun vinden. Maar dat is alleen mijn mening maar, misschien denken jullie er anders over en vinden jullie het stom dat ik het post, dan alvast mijn excuses. Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 moeilijk missie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.