Jump to content

Saints Row 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik koop hem zeker als hij uitkomt voor de pc. GTA 4 ziet er wel mooier uit enzo, maar SR2 heeft veel meer mogelijkheden. En me pc trekt GTA toch niet :puh:

Greetzz

GTAgangsta

• Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

61

• PowerPats

24

• Vercetti24

18

• Gijsso

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

oew, end of the world mensen ! Er zat een foutje in een trailer van THQ ivm het cops uniform. Er hebben al zoveel fouten bij GTA in de trailers gezeten. Ik wil maar zeggen, GTA is supper, maar doe nu niet of zij altijd 100 % perfect is en SR bij de minste fout helemaal op hun kop te geven, want de gameplay is gewoon lagge, met mensen gooien enzo xD echt leuk om te spelen, HELEMAAL iets anders dan GTA. Het zijn 2 verschillende categorieën binnen de free-roaming categorie. En ja, ze hebben elementen overgenomen van gta's maar NIET van GTA IV, en dan nog doen ze hun eigen ding met de dingen die ze hebben overgenomen. Waarom zien jullie alleen die kleine dingen die ze hebben overgenomen en niet de ENORM veel dingen die ze niet hebben overgenomen ? Laat me raden, de helft die hier comment zit te geven heeft waarschijnlijk geen of maar 1 van de 2 gespeelt.

DUS STOP met Saints row 2 af te kraken, zeg dan dat het je genre niet is, maar niet iedere producer moet kiezen voor een grafisch hoogstandje als GTA.

Geplaatst:

Iedere keer als je een missie speelt, blijft de naam van de missie altijd op je scherm staan tot hij voltooid is, en hij is niet bepaald super qua graphics..

Geplaatst:
Iedere keer als je een missie speelt, blijft de naam van de missie altijd op je scherm staan tot hij voltooid is, en hij is niet bepaald super qua graphics..

ik vind dat niet storend dat de naam van de missie er staat. En graphics hoeven niet super te zijn als de gameplay echt übercool is, niet ?

Geplaatst:

Kijk dan een verder dan de graphics, want daar draait het niet om.

Geplaatst:

Ik heb nu ook SR 2 gekocht voor X360.

Maar heb je in SR 2 ook autobommen ofzo ?

of andere bommen en zo ja waar kan ik die ergens krijgen dan ?:puh:

Geplaatst:

Ik weet het nog niet, maar je hebt wel satchel charges.

Geplaatst:

Ik weet het nog niet, maar je hebt wel satchel charges.

Die kan je gratis krijgen bij een stronghold van the sons of samedi. ;)

Het is de stronghold bij het trailer park.[/font]

Geplaatst:

Gisteren als ik Saints Row 2 aan het spelen was kwam ik iets heel raars tegen. Ik loop Semi Broken binnen en dan zie ik een oma die deze tuiningshop overvalt!!! Ze zat met een Tombstone te zwaaien en zei dat ze niemend pijn wil doen en dat mensen zich niet moeten bewegen. :schater: Ik kwam ook een groep gasten in het Ultor winkelcentrum in zo'n kapper pakje, die je in Let's Pretend kan kopen een heel lolige liedje zingen, maar Johnny heeft het verkloot, want hij zei "Why we just standing around? Let's shoot something!" en toen knalde hij een Ultor agentje neer, waarme al 7 homies vochten. :schater::duh: Ik mis wel twee dingen in Saints Row 2 en dat zijn mijn oude Cribs (Lopez en Price mansions en King's penthouse), want die heeft die k*t Ultor weggegeven en ik zou graag Dex door zijn kop schieten (als je de bonus missie heb gedaan begrijp je wat ik bedoel). :duh:

Geplaatst:

Weet er iemand waar je een hotdog outfit of andere geinige pakken kan kopen? :?

Ik heb wel al een Skeeter pet. :7

Geplaatst:

Je kan het kopen in Let's Pretend in het Ultor winkelcentrum

Geplaatst:

Je kan het kopen in Let's Pretend in het Ultor winkelcentrum

Ik had het juist op youtube gezien. ^_^

ziet er geinig uit. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...