Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

Ik ben van plan om binnenkort ook Saints Row 2 te gaan halen voor de PS3, het lijkt me een erg mooie game. Ik heb van veel mensen gehoord dat SR2 in Grafisch beter is dan GTA IV. En in GTA IV is de gameplay beter dan in SR2. Dus wel goed denk ik allebij. :7 Ik heb 'm bij de Saturn gezien voor €55,00- en bij de Bart-Smit voor €60,00-

dus ga ik hem natuurlijk kopen bij de Saturn. Dus niet! Want ik krijg 10% korting bij de Bart-Smit want ik kom daar sinds mijn geboorte, en ik ben vaste klant. Dus krijg ik die 10% ^_^

€60,00- min 10% is: €50,00- :D

Das verkeerd 60,00 - 10% = 54,00 ze hebben je geowned. :schater:

Ik heb 'm nog niet gekocht... :ch: Maar dat was het volgens mijn rekenmachine, maar daar klopt ook geen reet van... :puh:

Zeker dat je niet gewoon 60 - 10 hebt gedaan.? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben van plan om binnenkort ook Saints Row 2 te gaan halen voor de PS3, het lijkt me een erg mooie game. Ik heb van veel mensen gehoord dat SR2 in Grafisch beter is dan GTA IV. En in GTA IV is de gameplay beter dan in SR2. Dus wel goed denk ik allebij. :7 Ik heb 'm bij de Saturn gezien voor €55,00- en bij de Bart-Smit voor €60,00-

dus ga ik hem natuurlijk kopen bij de Saturn. Dus niet! Want ik krijg 10% korting bij de Bart-Smit want ik kom daar sinds mijn geboorte, en ik ben vaste klant. Dus krijg ik die 10% ^_^

€60,00- min 10% is: €50,00- :D

Das verkeerd 60,00 - 10% = 54,00 ze hebben je geowned. :schater:

Ik heb 'm nog niet gekocht... :ch: Maar dat was het volgens mijn rekenmachine, maar daar klopt ook geen reet van... :puh:

Zeker dat je niet gewoon 60 - 10 hebt gedaan.? :7

Nee.. Te moeilijk... :-(

Nee, i just making a joke... :puh: [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan om binnenkort ook Saints Row 2 te gaan halen voor de PS3, het lijkt me een erg mooie game. Ik heb van veel mensen gehoord dat SR2 in Grafisch beter is dan GTA IV. En in GTA IV is de gameplay beter dan in SR2. Dus wel goed denk ik allebij. :7 Ik heb 'm bij de Saturn gezien voor €55,00- en bij de Bart-Smit voor €60,00-

dus ga ik hem natuurlijk kopen bij de Saturn. Dus niet! Want ik krijg 10% korting bij de Bart-Smit want ik kom daar sinds mijn geboorte, en ik ben vaste klant. Dus krijg ik die 10% ^_^

€60,00- min 10% is: €50,00- :D

Das verkeerd 60,00 - 10% = 54,00 ze hebben je geowned. :schater:

Ik heb 'm nog niet gekocht... :ch: Maar dat was het volgens mijn rekenmachine, maar daar klopt ook geen reet van... :puh:

Zeker dat je niet gewoon 60 - 10 hebt gedaan.? :7

Nee.. Te moeilijk... :-(

Nee, i just making a joke... :puh: [/font]

Bij ons bij de Bart Smit was hij volgens mij 38 euro ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan om binnenkort ook Saints Row 2 te gaan halen voor de PS3, het lijkt me een erg mooie game. Ik heb van veel mensen gehoord dat SR2 in Grafisch beter is dan GTA IV. En in GTA IV is de gameplay beter dan in SR2. Dus wel goed denk ik allebij. :7 Ik heb 'm bij de Saturn gezien voor €55,00- en bij de Bart-Smit voor €60,00-

dus ga ik hem natuurlijk kopen bij de Saturn. Dus niet! Want ik krijg 10% korting bij de Bart-Smit want ik kom daar sinds mijn geboorte, en ik ben vaste klant. Dus krijg ik die 10% ^_^

€60,00- min 10% is: €50,00- :D

Das verkeerd 60,00 - 10% = 54,00 ze hebben je geowned. :schater:

Ik heb 'm nog niet gekocht... :ch: Maar dat was het volgens mijn rekenmachine, maar daar klopt ook geen reet van... :puh:

Zeker dat je niet gewoon 60 - 10 hebt gedaan.? :7

Nee.. Te moeilijk... :-(

Nee, i just making a joke... :puh: [/font]

Bij ons bij de Bart Smit was hij volgens mij 38 euro ofzo.

Dan was er denk ik iets mee aan de hand
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een hele makkelijke manier gevonden om snel respect te krijgen. je moet gewoon de driveby missies doen. ze zijn supermakkelijk en ik ben in 2 dagen van level 2 naar level 13 gekomen. op naar de 100 :tu:

Oja en een vraagje. hoe krijg je unlimited sprint ?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb een vraagje. Ik heb inmiddels 75 respect. maar wanneer krijg je infinite respect ? want ik had ergens gelezen dat je het bij 75 krijgt. Maar op een andere site stond weer 99.

Het is vanaf 99

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag op een filmpje dat iemand oneindig veel ammo had voor zijn shotgun. (zonder cheats)

Hoe krijg je dat? :?

Ik heb al oneindig ammo voor mijn pistolen. (cobra) :puh:

Door Fuzz lvl 6 te voltooien. :tu:

Drug trafficking lvl 6 voltooien.

Die bij de luchthaven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag op een filmpje dat iemand oneindig veel ammo had voor zijn shotgun. (zonder cheats)

Hoe krijg je dat? :?

Ik heb al oneindig ammo voor mijn pistolen. (cobra) :puh:

Door Fuzz lvl 6 te voltooien. :tu:

Drug trafficking lvl 6 voltooien.

Die bij de luchthaven.

Ok bedakt. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik heb een vraag hoe krijg je die limo met 6 wielen

Je bedoelt de limo van de General? Die kan je krijgen in de laatste Sons of Samedi missie met behulp van een glitch. Als je bij de winkelcentrum bent en de General zit in zijn limo, spring je op en druk je op de instapknop en dan zit je in zijn limo. Als je erin zit annuleer je de missie en als alles goed is gegaan zit je in de Hunfor (zo heet die Limo). Je hoort dan geen radio en motor geluid, maar als je hem in je garage zet en weer eruithaalt is alles normaal. ^_^Het werkt niet als je de missie start bij de krantenknipsels, want dan spawn je weer in je crib.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...