Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

ik denk ook da tje het niet gaat halen.

Het spel is echt waardeloos geoptimaliseerd(THQ's trademark) dus je hebt qua kwaliteit achterlijk hoge eisen nodig.

Als je toch alleen maar commentaar hebt over Saints Row 2 wat doe je hier dan? :duh:

dus je betn verplicht om het spel leuk te vinden? zou grappig zijn als je overal alleen maar goed over mag antwoorden, dan zou elk spel geweldig zijn, dat is echt dom.

En het is neit eens zozeer commentaar maar meer een feit, True crime NYC, SR2, juiced 2, allemaal THQ spellen lopen voor geen meter, het zijn stuk vor stuk waardeloos geoptimaliseerde games.

Juiced 2 heeft nog zelfs de Xbox 360 knoppen erin staan :7

dat emrkte ik ook ja, dat hebben ze gewoon simpelweg opgelost door de letter die in die knop staat ook voor het toetsenbord te gebruiken.

Om Juiced 2 ook maar ene beetje speelbaar te maken moet ik de hardwareversnelling telkens uit zetten, maar dan kan ik nadere spellen weer voor gene meter spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

de muziek in saints row is toch haast niks. Ik luister alleen naar die 80ties radiostation, maar daar heb je ook gauw alle liedjes al gehoord.

Ik vond de muziek in Saints row 2 juist wel goed! Ik luisterde vaak naar The mix met 80's muziek, maar ook naar Metal, Rock, en hip hop enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

de muziek in saints row is toch haast niks. Ik luister alleen naar die 80ties radiostation, maar daar heb je ook gauw alle liedjes al gehoord.

Ik vond de muziek in Saints row 2 juist wel goed! Ik luisterde vaak naar The mix met 80's muziek, maar ook naar Metal, Rock, en hip hop enzo.

Ik vondt The Mix en Krhyme altijd leuk. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De nieuwe DLC komt over 2 dagen (28.05). Je krijgt een face- en een head bandana, de Ronin jasje, een bewapende boot, natuurlijk nog wat kleding, voertuigen en missies. In plaats van een nieuw personage brengen ze een oude terug namelijk Dex ^_^ . Ik hoop dat ik hem door zijn kop kan schieten :dans: . De DLC kost nu 560 Microsoft points.

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe DLC komt over 2 dagen (28.05). Je krijgt een face- en een head bandana, de Ronin jasje, een bewapende boot, natuurlijk nog wat kleding, voertuigen en missies. In plaats van een nieuw personage brengen ze een oude terug namelijk Dex ^_^ . Ik hoop dat ik hem door zijn kop kan schieten :dans: . De DLC kost nu 560 Microsoft points.

Hoe kan dat nou in SR2 gewoon heb je een geheime missie als je die voltooid schiet hij dex dood op het einde.[/font] :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe DLC komt over 2 dagen (28.05). Je krijgt een face- en een head bandana, de Ronin jasje, een bewapende boot, natuurlijk nog wat kleding, voertuigen en missies. In plaats van een nieuw personage brengen ze een oude terug namelijk Dex ^_^ . Ik hoop dat ik hem door zijn kop kan schieten :dans: . De DLC kost nu 560 Microsoft points.

Hoe kan dat nou in SR2 gewoon heb je een geheime missie als je die voltooid schiet hij dex dood op het einde.[/font] :Y

Dat was Dex niet, die gast die je afknalde was Julius[/font]. De eerste zin in de cutscene zegt het al:

Julius: You ain't Dex.

MC (Main Character): Neither are you.

Je had wel een afspraak met Dex in de Saints kerk, maar in plaats van hem kwam Julius opdagen

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid: THQ is de uitgever, niet de developer. Developer is Volition Inc.

Hoe is Saints Row 2 eigenlijk? Ik heb er al wel goede verhalen over gelezen. Aan de info op de officiele site te zien heeft het wel wat weg van GTA: SA of vergis ik me hiermee.

Ik las trouwens iets van vele bugs en nogal domme AI.

Hoe is de ondersteuning van het spel. Wordt het nog een beetje bijgewerkt of komen er geen patches voor uit?

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe DLC komt over 2 dagen (28.05). Je krijgt een face- en een head bandana, de Ronin jasje, een bewapende boot, natuurlijk nog wat kleding, voertuigen en missies. In plaats van een nieuw personage brengen ze een oude terug namelijk Dex ^_^ . Ik hoop dat ik hem door zijn kop kan schieten :dans: . De DLC kost nu 560 Microsoft points.

Hoe kan dat nou in SR2 gewoon heb je een geheime missie als je die voltooid schiet hij dex dood op het einde.[/font] :Y

Dat was Dex niet, die gast die je afknalde was Julius[/font]. De eerste zin in de cutscene zegt het al:

Julius: You ain't Dex.

MC (Main Character): Neither are you.

Je had wel een afspraak met Dex in de Saints kerk, maar in plaats van hem kwam Julius opdagen

Ik verwissel die 2 altijd door elkaar. :7

Maar de nieuwe DLC is al in de PS store. ^_^

€ 5,50! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid: THQ is de uitgever, niet de developer. Developer is Volition Inc.

Hoe is Saints Row 2 eigenlijk? Ik heb er al wel goede verhalen over gelezen. Aan de info op de officiele site te zien heeft het wel wat weg van GTA: SA of vergis ik me hiermee.

Ik las trouwens iets van vele bugs en nogal domme AI.

Hoe is de ondersteuning van het spel. Wordt het nog een beetje bijgewerkt of komen er geen patches voor uit?

Er zitten wel bugs in het spel, maar ik kan daarmee leven. De AI is is niet erg slim, maar veel beter in SA (je homies schieten niet meer als de A-team). Dat het spel veel op SA lijkt is niet waar, SR is geen GTA rip off. SR gaat meer voor de lol dan realisme. En in tegenstelling tot GTA IV heb je wel wat te doen als je alle missies hebt gedaan: Activities voltooien, totale chaos veroozaken met de nooit doodgaan cheat, :dans: missies overdoen (je kan ze overdoen in je savehuis), je mannetje veranderen (van geslacht veranderen tot je onderbroek aanpassen). In de SR2 kan je ook jouw gang veranderen (gang style, gang car, tag) en jouw Crib (savehuis). Het spel is zeker waard om te kopen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, klopt wel van die A-team imitatie in San Andreas.

Alleen het muziekje ontbreekt dan nog :puh:

Hmm, klinkt opzich wel interessant. Overigens is SA ook niet zo bijster serieus.

Het enige wat ik me dan wel afvraag is of er al wel patches zijn uitgebracht en hoe de ondersteuning is.

Zo stikte sacred 2 in het hele begin ook van de bugs, maar Ascaron heeft dit verholpen en geeft ook zeer goede ondersteuning.

En is er ook een actieve community?

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, klopt wel van die A-team imitatie in San Andreas.

Alleen het muziekje ontbreekt dan nog :puh:

Hmm, klinkt opzich wel interessant. Overigens is SA ook niet zo bijster serieus.

Het enige wat ik me dan wel afvraag is of er al wel patches zijn uitgebracht en hoe de ondersteuning is.

Zo stikte sacred 2 in het hele begin ook van de bugs, maar Ascaron heeft dit verholpen en geeft ook zeer goede ondersteuning.

En is er ook een actieve community?

Er zijn patches uitgebracht, alleen ik weet niet hoeveel bugs zijn gefixd. Ik weet wel zeker dat ze wel iets hebben gefixd, want eerst had last van paar kleine bugs en ik ben sinds de laatste patch maar paar keer een bug tegengekomen. Er is een actieve community. Ga naar www.saintsrow.com en dan klik op forums en je bent er. ^_^ Het is wel in het Engels, maar dat is wel de officiele forum. Ik ken geen Nederlandse SR forum. :N:cya:

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost.

Maar ondertussen is er een derde DLC!!!

En deze keer volledig gratis! _O__O_

Het is geen grote DLC er zijn gewoon een paar nieuwe kleren en tatoes.

Maar geen nieuwe missies.

Hij noemt unkut. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...