Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Straks in APB mag je zelf weten welke kleding je aan trekt, sterker nog: je kunt zelf kleding ontwerpen, logos erop zetten, en met voertuigen hebt je ook de mogelijkheid hoe je ontwerpt: zelf weten welke kleur, en zelf logos ontwerpen! En dat kan in SR2 lekker niet. Hahah ^_^:D:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Straks in APB mag je zelf weten welke kleding je aan trekt, sterker nog: je kunt zelf kleding ontwerpen, logos erop zetten, en met voertuigen hebt je ook de mogelijkheid hoe je ontwerpt: zelf weten welke kleur, en zelf logos ontwerpen! En dat kan in SR2 lekker niet. Hahah ^_^:D:klap:

Meld dat dan ook in het APB topic en niet hier. ^^

Maar Powerpats als de missies niet leuk zijn is het dan nog wel zijn geld waard? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Ik heb SR2 nu al drie dagen, zit al stukje verder in het spel. Geüpdated naar de laatste versie en ik kan er mee online. Thought verschijnt hij niet tussen mijn trofeecollectie en heb ik nog geen enkele trophie. Zijn de trophies zó moeilijk? :7

Link to comment
Delen op andere websites

In de PS3-versie van Saints Row 2 zitten geen trophy's, omdat deze game uitkwam vóór de regel dat trophy's standaard in een game moesten zitten. Nu moet elke game over trophy's beschikken. Indien een game voor deze regel uitkwam lag de beslissing aan de ontwikkelaar om er alsnog, d.m.v. een patch, trophy's aan toe te voegen. En dat heeft deze ontwikkelaar niet gedaan helaas. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Heey beste leden,

Ik heb nu al een tijdje Saints Row 2 en ik ben er eigenlijk wel verslaafd aan geworden.

Nu is mijn vraag. Spelen jullie dit spel ook?

En wat vinden jullie van de geweldige en leuke activiteiten en mogelijkheden in dit spel?

BTW: ik ben en blijf een Grand Theft Auto fan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...