Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

En die missies heb je ook zo gedaan :puh:

Ik heb hem trouwens 100% uitgespeeld en heb nu alle cheats in me telefoon staan :puh:

Ik mis alleen 1 cheat, en dat is de NO-COP cheat. Er is er wel een alleen die haalt je wanted-level weg, maar het stijgt weer als je weer gaat schieten e.d. Soms wil je gewoon lekker klooien met cheats, alleen moet je dan steeds die cheat activeren om de politie weg te krijgen. Dus hopelijk voegen ze die nog eens toe. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik gebruik geen cheats omdat je toch amper iets eraan hebt. :puh:

De meeste slagen nergens op.

Maar de politie is echt zwak ik stond gewoon onder een afdakje (om te verhinderen dat de helikopter mij aanvalt) de politie neerteschieten terwijl ik 5 sterren had, ze waren echt zo makkelijk van een afstand te houden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik vooral "Onbeperkte Munitie". Met die minigames unlock je het al voor een aantal wapens, alleen jammer genoeg niet voor je explosieven. Nu kan je vet veel explosieven op iets of iemand gooien :puh: Maar meeste is idd wel bullshit, maar zitten wel aantal leuke tussen :dans:

AI is sowieso slecht in dat spel. Ik heb de game gewoon op Normal gespeeld, maar als je in een ruimte staat met vijanden en ze staan paar meter verderop dan reageren ze totaal niet. Alleen wat erg irritant is dat iedereen 200 km/h op je af gaat rijden. Zelfs als je aan het schieten bent op de politie of gangs, komt er een of andere burger aan die je even gaat aanrijden :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik vooral "Onbeperkte Munitie". Met die minigames unlock je het al voor een aantal wapens, alleen jammer genoeg niet voor je explosieven. Nu kan je vet veel explosieven op iets of iemand gooien :puh: Maar meeste is idd wel bullshit, maar zitten wel aantal leuke tussen :dans:

AI is sowieso slecht in dat spel. Ik heb de game gewoon op Normal gespeeld, maar als je in een ruimte staat met vijanden en ze staan paar meter verderop dan reageren ze totaal niet. Alleen wat erg irritant is dat iedereen 200 km/h op je af gaat rijden. Zelfs als je aan het schieten bent op de politie of gangs, komt er een of andere burger aan die je even gaat aanrijden :7.

Ja, idd. Volgens mij had je dat in Gta San Andreas ook vaak, maar in de vorige "Gta"s had je dat niet zo erg.

Link to comment
Delen op andere websites

lekker hoor,ik had die gangs al vermoord en had alle huizen al compleet ingericht en al.was bij de missies van ultor en toen slaat me broer zijn profiel perongeluk overt de mijne heen.kan ik weer helemaal overnieuw beginnen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

lekker hoor,ik had die gangs al vermoord en had alle huizen al compleet ingericht en al.was bij de missies van ultor en toen slaat me broer zijn profiel perongeluk overt de mijne heen.kan ik weer helemaal overnieuw beginnen :duh:

Kijk anders is op google voor een savegame. :Y;)

Link to comment
Delen op andere websites

lekker hoor,ik had die gangs al vermoord en had alle huizen al compleet ingericht en al.was bij de missies van ultor en toen slaat me broer zijn profiel perongeluk overt de mijne heen.kan ik weer helemaal overnieuw beginnen :duh:

Kijk anders is op google voor een savegame. :Y;)

neh ben alweer opnieuw begonnen en het is voor de xbox 360 dus het kan ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook zo'n lekker moment. Had alles gedaan in de hele game voor 100%. Enigste wat ik nog moest doen was de laatste missie van Ultor. Toen was de missie na tijdje voltooid en kreeg ik de eind-credits en toen dat klaar was bleef het beeld zwart :7 Gelukkig was die missie niet heel moeilijk, dus kon ik hem weer in 1 keer overnieuw doen en had in gesaved vóór de missie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Flashing missie starten:

Bij Let's Pretend (in het ondergrondse winkelcentrum) een regenjas (nogwatCoat) kopen, zo'n bruine. Dan moet je 'remove all clothes' doen in je Wardrobe en dan die regenjas erover aan doen (de jas moet dicht zitten geloof ik..). Dan komt er te staan dat je de missie kan starten.

Je moet zo veel mogelijk mensen 'flashen' door je jas voor ze open te doen :7 Onthoud wel dat gangmembers en politie daar niet echt van genieten :7

Trouwens, wat is jullie favoriete wapen? :eten:

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...