Jump to content

Saints Row 2


thagtaking

Recommended Posts

Ik ben van plan dit spel te halen voor mijn Xbox360,want hij is al in prijs verminderd.

Maar wat zou ik nu doen? Wachten op andere releases zoals Maffia 2 of deze nu kopen?

Graan onderbouwde meningen. ^_^

Mvg,P.

Als je spellen waar het alleen om lol gaat leuk vind zou ik SR2 kopen, zeker als het goedkoper is geworden. :Y Als je dit soort spellen niet leuk vindt zou ik iets anders kopen.

Ik vind deze soort spellen zeer leuk. :)

De SR series zijn de enige die je eigenlijk echt met GTA kan vergelijken,de rest is poep,daarom wil ik deze ook. (Ik vind SR een iets geweldadigere en onrealistischere variant van GTA,dus het lijkt me leuk deze te spelen.)

Ik ga morgen even bellen naar de lokale multimedia winkel om te vragen of hij in vooraad is,dan ga ik hem meteen halen. :)

En bovendien lol gaat boven alles! ^_^

Bedankt voor je reactie!

Mvg,ik. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    61

  • PowerPats

    24

  • Vercetti24

    18

  • Gijsso

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry voor de dubbelpost maar er wordt hier nooit gepost.

Ik heb een filmpje gemaakt genaamt Brotherhood Life. :puh:

Het bevat wel spoilers voor degene die het nog niet uithebben stop met kijken als je op het einde een cutscène ziet!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had saints row 2 op mij verjaardag gekregen.Ik vindt dat spel niet zo mooi. Je kunt niet met voertuigen driften met de handrem(ik bedoel lang niet zo mooi als in GTAIV), slecte besturing, en sfeer in dat spel ziet er erg doelloos uit! :N:{

Bewerkt: door Sprayboy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had saints row 2 op mij verjaardag gekregen.Ik vindt dat spel niet zo mooi. Je kunt niet met voertuigen driften met de handrem(ik bedoel lang niet zo mooi als in GTAIV), slecte besturing, en sfeer in dat spel ziet er erg doelloos uit! :N:{

Waarschijnlijk dacht jij dat het veel op GTA IV ging lijken, wat dus eigenlijk niet is.

Daarom ben je zo teleurgesteld misschien kan je het nog innwisselen.

Iemand nog commentaar op mijn filmpje? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had saints row 2 op mij verjaardag gekregen.Ik vindt dat spel niet zo mooi. Je kunt niet met voertuigen driften met de handrem(ik bedoel lang niet zo mooi als in GTAIV), slecte besturing, en sfeer in dat spel ziet er erg doelloos uit! :N:{

Tja, Saints row is geen Gta, en zal het ook nooit worden. De unieke sfeeren zul je er ook niet hebben, en de voertuigen besturen er gewoon minder lekker. Als je een Gta "achtig" spel wilt, dat een beetje op Gta San Andreas lijkt, is dit spel een echte aanrader. De sfeer, verhaallijn en realisme zijn de minst belangrijke dingen in het spel. Het pure fun en domweg een niet perfect, maar enorm vermakelijk spel vind ik. ^_^

Ik kocht het vooral vanwege de customization opties, en co-op.

Ik had saints row 2 op mij verjaardag gekregen.Ik vindt dat spel niet zo mooi. Je kunt niet met voertuigen driften met de handrem(ik bedoel lang niet zo mooi als in GTAIV), slecte besturing, en sfeer in dat spel ziet er erg doelloos uit! :N:{

Waarschijnlijk dacht jij dat het veel op GTA IV ging lijken, wat dus eigenlijk niet is.

Daarom ben je zo teleurgesteld misschien kan je het nog innwisselen.

Iemand nog commentaar op mijn filmpje? :?

Ik vind het wel een leuk filmpje. :puh: goed gemaakt en leuke geluidseffecten.

Mooie qualiteit trouwens! Gebruikte je een capture card?

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had saints row 2 op mij verjaardag gekregen.Ik vindt dat spel niet zo mooi. Je kunt niet met voertuigen driften met de handrem(ik bedoel lang niet zo mooi als in GTAIV), slecte besturing, en sfeer in dat spel ziet er erg doelloos uit! :N:{

Tja, Saints row is geen Gta, en zal het ook nooit worden. De unieke sfeeren zul je er ook niet hebben, en de voertuigen besturen er gewoon minder lekker. Als je een Gta "achtig" spel wilt, dat een beetje op Gta San Andreas lijkt, is dit spel een echte aanrader. De sfeer, verhaallijn en realisme zijn de minst belangrijke dingen in het spel. Het pure fun en domweg een niet perfect, maar enorm vermakelijk spel vind ik. ^_^

Ik kocht het vooral vanwege de customization opties, en co-op.

Ik had saints row 2 op mij verjaardag gekregen.Ik vindt dat spel niet zo mooi. Je kunt niet met voertuigen driften met de handrem(ik bedoel lang niet zo mooi als in GTAIV), slecte besturing, en sfeer in dat spel ziet er erg doelloos uit! :N:{

Waarschijnlijk dacht jij dat het veel op GTA IV ging lijken, wat dus eigenlijk niet is.

Daarom ben je zo teleurgesteld misschien kan je het nog innwisselen.

Iemand nog commentaar op mijn filmpje? :?

Ik vind het wel een leuk filmpje. :puh: goed gemaakt en leuke geluidseffecten.

Mooie qualiteit trouwens! Gebruikte je een capture card?

Bedankt.

Ik gebruik een Dazzle, alleen waren er een paar fouten met het geluid. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Oh nee neeee!! GTA is 50% beter dan SR2: in GTA hebt je fijne besturing, mooie drift door de bochten maken, realisme, de sfeer, en als je echt 1 gta fan bent(zoals ik ^_^ ) is Saints Row 2 helemaal niet geschrikt voor mij! :D:Y:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh nee neeee!! GTA is 50% beter dan SR2: in GTA hebt je fijne besturing, mooie drift door de bochten maken, realisme, de sfeer, en als je echt 1 gta fan bent(zoals ik ^_^ ) is Saints Row 2 helemaal niet geschrikt voor mij! :D:Y:puh:

In SR gaat het helemaal niet om dat kut-realisme. And ik vind de besturing van GTA 4 kut. :{ En waarom is drift nodig in een game waar het helemaal niet de bedoeling is om te driften? En btw, ik heb ook alle GTA's maar ik vind SR gewoon beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 is masterlijk,

geweldig om in een ninja pak iemand met een pizza doos neer te knuppelen.

of een ontplofbaar vat boven een agent te gooien en hem uit de lucht te schieten.

pure fun, meer niet :puh: een beetje verhaal zit er ook nog in. ik heb hem nou al 3 keer uitgespeelt maar ik denk niet dat ik hem al helemaal heb gezien. :D

THQ ftw,

Link to comment
Delen op andere websites

Nou iedereen moet ook zelf weten wat die mooi vindt: ik bedoel in algemeen. Als het 1 free roam game wordt gemaakk. Hoort het driften en andere realistische shit gewoon bij(dat is het in het echt toch ook zo? :bonk: ) en dat is het bij SR2 niet het geval: daarom vindt ik het niet mooi :puh::ch:

Bewerkt: door Sprayboy
Link to comment
Delen op andere websites

Nou iedereen moet ook zelf weten wat die mooi vindt: ik bedoel in algemeen. Als het 1 free roam game wordt gemaakk. Hoort het driften en andere realistische shit gewoon bij(dat is het in het echt toch ook zo? :bonk: ) en dat is het bij SR2 niet het geval: daarom vindt ik het niet mooi :puh::ch:

Tja, maar als je nadenkt voordat je een spel koopt lees je eerst wat recensies, en dan wéét je dat SR2 er niet zo heel mooi uitziet en dat de physics (o.a. dus driften...) niet heel goed zijn..

En ja, je hebt gelijk, het is niet mooi. Wel leuk.

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige game! :tu: De gameplay is vele malen beter dan GTA.

Er is veel te doen zoals de activities enz. Wel erg jammer dat de storyline zo kort is. :cry:

Best wel irritant dat de storyline van Saints Row 2 zo kort is, en bij de DLC krijg je maar 3 extra missies.

En er zijn 2 DLC's dus das goed voor zo'n 6 missies. :S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...