Jump to content

Saints Row 2

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was in een winkeltje terwijl iemand hem beroofde.ikdenk,laat ik de winkelier is helpen.ik gooi de overvaller door het raam :puh: doe ik dat gaat het alarm ineens aan :duh: 3 wanted ster terwijl ik de winkelier juist hielp :duh:

• Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

61

• PowerPats

24

• Vercetti24

18

• Gijsso

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
ik was in een winkeltje terwijl iemand hem beroofde.ikdenk,laat ik de winkelier is helpen.ik gooi de overvaller door het raam :puh: doe ik dat gaat het alarm ineens aan :duh: 3 wanted ster terwijl ik de winkelier juist hielp :duh:

lol xD :7 .

Kijk hier kan je die pakken kopen:

En dit is weg ernaar toe: :tu:

Bewerkt: door End Of The Riot

ik heb SAINTS ROW 2 ram vet maar ik heb een vraag hoe pak je iemand vast? :D en hij is veeel beter dan gta iv

Bewerkt: door NigelSlangen
ik heb SAINTS ROW 2 ram vet maar ik heb een vraag hoe pak je iemand vast? :D en hij is veeel beter dan gta iv

met de 360 LB of RB.maar weet het niet bij ps3

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

met de 360 LB of RB.maar weet het niet bij ps3

bij de ps3 is het L1.

Als je er eentjes op tikt gooi iemand direct.

En als je het inedrukt houd dan houd je hem vast dan kan je hem gebruiken als schild of je kan kiezen naar waar je hem gooit.

Geplaatst:

Ik nader nu het einde van de storyline, maar het is wel vet dat je missies ook nog een keer kan doen.

Ga ik zeker gebruik van maken. :D

Geplaatst:

Ik zit bij het einde en ik moet nog 2 missies doen voor de storyline. :puh:

Maar ik heb juist die missie gedaan met dat jacht en die directeuren van Ultor.

En daarna heb ik even gewacht maar ik krijg geen missies meer moet ik iets speciaal doen of moet ik nog langer wachten?

Ik heb bij mijn respectbalk +7 en er zijn geen strongholds.[/font]

Geplaatst:

En daarna heb ik even gewacht maar ik krijg geen missies meer moet ik iets speciaal doen of moet ik nog langer wachten?

Er hoort een Stronghold te zitten in het Ultor winkel centrum. Als ie er niet is dan klopt iets niet of heb je het al gedaan.

Geplaatst:

Er hoort een Stronghold te zitten in het Ultor winkel centrum. Als ie er niet is dan klopt iets niet of heb je het al gedaan.

Heb hem gevonden en nu heb ik het spel uit. :puh:^_^

Ik heb nu een hele irritante bug. Als ik een dubbele NR4, Vice 9, GHDC50 en 44 Shepherd draag, dan vuur ik van een pistool, zoals het hoort, dan druk weer RT in en dan schiet 2 pistool niet :duh: en dan druk ik weer RT en schiet ik weer met de eerste (Ik heb geen problemen met een dubbele Kobra). Weet iemand hoe je dit probleem moet oplossen?

Edit: Ik heb de eerste trailer van SR gevonden op youtube en daarin kan je zien dat Saints eerst groen zouden zijn in plaats van paars. Het reden waroom dat niet gebeurd is is makelijk te bedenken (het heeft iets te maken met ene CJ en zijn gang). En je kan ook het eerste logo van SR zien die hetzelfde is als die op een hanger en een armband van een downloadbare kleiding pakket.Het filmpje:

Bewerkt: door Vercetti24
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Klopt, dat zou ik ook wel willen weten.

Maar ik heb spel gister uitgespeeld. Ik vind dat de laatste missie veel op de laatste missie van VCS lijkt. Maar toch is die vet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...