lazlow Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Ik ben het niet eens over de volgende GTA. Liberty City is gewoon een saaie grauwe stad. Al dat saaie weer en radiozenders zullen er wel weer inkomen. Ik had liever dat R* iets orginelers bedacht dan een remake op GTA3. Wat vinden jullie hiervan? Lazlow Reageren
The Godfather Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ik vind dat je niet zo snel moet oordelen.....misschien maken ze wel grote ingrepen hier en daar...tot nu toe is er zeer weinig over gta PSP bekend.er kan nog van alles gebeuren Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 wat maakt mij het uit of eht iets met gta3 te maken heeft ofzo als het maar een leuk spel is Reageren
josie Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 misschien gebruiken ze Liberty City als een getroffen stad van een aardbeving en is eromheen veel mooier Reageren
Ironfist Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) liberty city is ook de kleinste stad van allemaal,dus vraagt het minste geheugen enzo Bewerkt: 15 januari 2005 door ironfist99 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Omdat Liberty City in drie stukken verdeeld is zou dat een voordeel kunnen zijn, en een spel zo groot als San Andreas... Dat zie ik niet gebeuren... En ja dan hebben Vice City nog... En ik denk dat voor velen Liberty City origineler is dan Vice city omdat het ECHTE succes bij Vice City kwam... Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Ik ben het niet eens over de volgende GTA.Liberty City is gewoon een saaie grauwe stad. Al dat saaie weer en radiozenders zullen er wel weer inkomen. Ik had liever dat R* iets orginelers bedacht dan een remake op GTA3. Wat vinden jullie hiervan? Lazlow zoiets mag je niet zeggen :angry: rockstar is best trots op gta3 en op hun eerste 3D spel B) ik vond in die tijd best goed Reageren
Don Falcone Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Maar als alles precies weer hetzelfde word dan moet die gast wel praten! :lol: Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 het is eigelijk goedkoper voor R* Reageren
commando Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 Ik ben het niet eens over de volgende GTA.Liberty City is gewoon een saaie grauwe stad. Al dat saaie weer en radiozenders zullen er wel weer inkomen. Ik had liever dat R* iets orginelers bedacht dan een remake op GTA3. Wat vinden jullie hiervan? Lazlow ik ben het met hem eens maar alleen shorside vale krijgt een voldoende <_< Reageren
Samurai Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 gta 3 is mss mooier geworden , nieuwe voertuigen mss in een andere tijd Reageren
Azzurro Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 misschien hebben ze wel een xtra eiland ofzo derbij gedaan...... of misschien kan je wel van poppetje kiezen, dat je misschien ook een meisje kan kiezen Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 misschien hebben ze wel een xtra eiland ofzo derbij gedaan...... of misschien kan je wel van poppetje kiezen, dat je misschien ook een meisje kan kiezen Moet je blij mee zijn <_< iniedergeval had ik liever gehad dat ze een nieuw iets verzonnen... Reageren
-Spijker- Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Je moet vooral niet TE SNEL reageren, je weet nog niks. Misschien hebben ze het omgebouwd en nog wat plaatsen gemaakt. Dus ik zou maar gewoon wachten tot die uitkomt en dan pas zeggen of die weer saai is zoals die ene GTA 3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.