dion aan de macht Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Heej Heeft iemand een uitleg hoe je de handeling en snelheid van een auto aanpast Zodat als je bijvoorbeeld van een cheetha een bugatti maakt deze bugatti ook snel is... Cya Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Dat kan. Zoek naar het bestand 'handling.cfg' in de 'grandtheftautovicecity\data\' map. Maak er een backup bestand van voordat je verder gaat. Verander dan de snelheid van alle voertuigen (inclusief wagens) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dion aan de macht Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Dat kan. Zoek naar het bestand 'handling.cfg' in de 'grandtheftautovicecity\data\' map. Maak er een backup bestand van voordat je verder gaat. Verander dan de snelheid van alle voertuigen (inclusief wagens) Ik ben het ff aan het proberen... Maar het lukt niet ... Hoe open ik het bestand? En waar staat die speed... Kan iemand nog een iets betere uitleg geven Btw tog bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Ik ben het ff aan het proberen... Maar het lukt niet ... Hoe open ik het bestand? En waar staat die speed...Kan iemand nog een iets betere uitleg geven Het bestand open je met kladblok of een andere teksteditor. Klik dus met je rechtermuisknop op het bestand, en kies voor 'openen met'. Zoek vervolgens kladblok en open het bestand. In kladblok wordt dan het bestand geopend, en is het mogelijk om onder andere de snelheid van een voertuig aan te passen. De snelheid van een voertuig vind je onder de letter 'N'. Nog een tip: zet het lettertype op 'Courier new' om een fatsoenelijk overzicht van alles te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dion aan de macht Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 thank you very much allebij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
h2bh Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 ben het ook aan het proberen maar lukt niet en ik heb perongeluk geen backup gemaakt is het mogelijk dat iemand mij die toestuurd?? bij voorbaad dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 ben het ook aan het proberen maar lukt niet en ik heb perongeluk geen backup gemaakt is het mogelijk dat iemand mij die toestuurd?? bij voorbaad dank Ja die mogelijkheid is er zeker. Dit topic in het Moddinggedeelte is speciaal gemaakt voor het aanvragen van een bestand. Maak daar een post, en geef duidelijk aan welk bestand het is en voor welke GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
esvet Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 waar kan ik automods vinden voor gta vice city?? ik zou blij zijn als julie mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 waar kan ik automods vinden voor gta vice city??ik zou blij zijn als julie mij helpen Als je bij Google 'Vice City Mods' invult krijg je genoeg hits, maar je vroeg waar je er kan vinden. ik heb er een paar hieronder gedaan. >>TheGTAPlace<< >>GTAGarage<< >>Eigen downloaddatabase<< >>GTAInside<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.