Jump to content

Auto's


dion aan de macht

Recommended Posts

Dat kan. Zoek naar het bestand 'handling.cfg' in de 'grandtheftautovicecity\data\' map. Maak er een backup bestand van voordat je verder gaat. Verander dan de snelheid van alle voertuigen (inclusief wagens)

Ik ben het ff aan het proberen... Maar het lukt niet :N ... Hoe open ik het bestand? En waar staat die speed...

Kan iemand nog een iets betere uitleg geven

Btw tog bedankt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het ff aan het proberen... Maar het lukt niet :N ... Hoe open ik het bestand? En waar staat die speed...

Kan iemand nog een iets betere uitleg geven

Het bestand open je met kladblok of een andere teksteditor. Klik dus met je rechtermuisknop op het bestand, en kies voor 'openen met'. Zoek vervolgens kladblok en open het bestand. In kladblok wordt dan het bestand geopend, en is het mogelijk om onder andere de snelheid van een voertuig aan te passen. De snelheid van een voertuig vind je onder de letter 'N'.

Nog een tip: zet het lettertype op 'Courier new' om een fatsoenelijk overzicht van alles te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ben het ook aan het proberen maar lukt niet en ik heb perongeluk geen backup gemaakt :ch:

is het mogelijk dat iemand mij die toestuurd??

bij voorbaad dank

Ja die mogelijkheid is er zeker.

Dit topic in het Moddinggedeelte is speciaal gemaakt voor het aanvragen van een bestand. Maak daar een post, en geef duidelijk aan welk bestand het is en voor welke GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...