Jump to content

Leukste mod die je hebt


Typhoon

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    4

  • Da Phoenix

    3

  • ikt

    2

  • Mb.

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als iemand deze mod wil vraagt of zoekt hij er zelf wel naar ;)

Je post staat hier ook niet helemaal goed, zoals Bling in dit topic uitlegt is dit topic beter op zijn plaats in het Modding fora :Y

@ -omar-: waarom zou hij hem online zetten als hij niet wil dat allemaal mensen hem gaan downloaden?

Ik heb nog eens goed gekeken en onderaan de pagina staat inderdaad "All rights reserved".

ik had hem eerst ergens anders geplaats maar toen heeft een moderator of administrator ofzo hem hier geplaatst

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb in san andreas de mod er in gezet dat ik de zwaartekracht kan beheersen. (meer zwaartekracht en minder.) als je de md hebt, pak dan een jetpack en zet de zwaarte kracht op zo hard mnogelijk. (als je je jetpack uit doet ga je direct dood door de druk.) als dat heb moet je gewoon met je jetpack gaan vliegen. als je dat doet ga je echt superrrr snel. super vet. ik heb hier de download site. als je op de site bent druk dan op download.

http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=1600

ik zou het echt uitproberen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb in san andreas de mod er in gezet dat ik de zwaartekracht kan beheersen. (meer zwaartekracht en minder.) als je de md hebt, pak dan een jetpack en zet de zwaarte kracht op zo hard mnogelijk. (als je je jetpack uit doet ga je direct dood door de druk.) als dat heb moet je gewoon met je jetpack gaan vliegen. als je dat doet ga je echt superrrr snel. super vet. ik heb hier de download site. als je op de site bent druk dan op download.

http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=1600

ik zou het echt uitproberen.

Als je een mod heel erg leuk vind kan je die in dit topic kwijt.

Je hoeft niet voor elke mod die je leuk vind een nieuw topic te maken.

Zo blijft het een beetje overzichtelijk ^_^

Dit subfora is bedoeld om je zelf gemaakte mod aan ons te laten zien en volgens mij heb jij die mod niet zelf ontworpen.

Bewerkt: door m.r.gido
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

hey, dit is mijn mooiste mod tot nu toe, (en mijn enigste)

een hummer taxi:

links voor:

rechts achter:

van voren:

het bedrijf:

uitgebrand is het ook een plaatje:

links voor:

links achter:

van rechts:

de downloadlink staat hier.

en hij is gemaakt door:

GreenGiant, converted & modified by JVT

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Moeilijk, er zijn veel leuke mods. Maar als ik zou moeten kiezen kies ik voor de GTA Long Night mod, dat is een Total Conversion voor GTA Vice City. Dat zorgt er voor dat het altijd nacht is en dat er zombies lopen, er zitten ook 20 nieuwe missies in. Alleen ik ben pas op de helft met de missies, want de missies zijn erg uitdagend en erg moeilijk. Meer info over GTA Long Night *KLIK*.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Moeilijk, er zijn veel leuke mods. Maar als ik zou moeten kiezen kies ik voor de GTA Long Night mod, dat is een Total Conversion voor GTA Vice City. Dat zorgt er voor dat het altijd nacht is en dat er zombies lopen, er zitten ook 20 nieuwe missies in. Alleen ik ben pas op de helft met de missies, want de missies zijn erg uitdagend en erg moeilijk. Meer info over GTA Long Night *KLIK*.

Dat is ook mijn favorite mod!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 11 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...