Jump to content

Savegames laden lukt niet...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey, als ik een savegame wil laden (van iemand, van mij, van een ander...) begint het introfilmpje en ben ik terug bij het stuk dat je in het steegje staat en naar huis toe moet. In het begin deed hij het gewoon, ik heb niks geinstalleerd, geen cheats, mods etc. kan iemand mij helpen? versie 1.00, niet illegaal.

Bewerkt: door Picaku
Heey, als ik een savegame wil laden (van iemand, van mij, van een ander...) begint het introfilmpje en ben ik terug bij het stuk dat je in het steegje staat en naar huis toe moet. In het begin deed hij het gewoon, ik heb niks geinstalleerd, geen cheats, mods etc. kan iemand mij helpen? versie 1.00, niet illegaal.

heb je de savegames wel bij VICE CITY USER FILES geplaatst in Mijn Document? Oftewel in jouw geval SAN ANDREAS USER FILES.

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:

Je moet natuurlijk wel zorgen dat je ook V1 savegames download, en niet V2 of V1.1 savegames. De complete storyline van V1 savegames vind je >in dit topic<. Ook mods kunnen een gedownloade savegame laten vastlopen. Zorg dus dat je zonder mods speelt, dit veroorzaakt vaak problemen.

v1.00 hoort ook te werken met 1.01 en ik heb geen mods, maar ik ben ook de savegames die ik zelf eerder gespeeld heb kwijt vanwege dezelfde reden... :duh: Ook download ik geen missies, ik wil ze graag doen voor andere maar met dit probleem...

Bewerkt: door Picaku
Geplaatst:

Wat jij nu zegt klopt niet echt. V 1.01 is gepatched, zodat je een beetje kunt modden. Je hebt echter wél de V2 bestanden. Je moet dus V2 savegames downloaden, anders doet hij het niet. Wil je wel met V1, moet je eventjes deze bestanden erin zetten. :)

Geplaatst:

Neej, jullie snappen het niet: ik heb V1.00... Maar ik ben alle savegames, die ik ook gespeeld heb met v1.00 kwijt! Dus ik snap nu dat savegames van 1.01 niet met 1.00 werken... maar voor de zekerheid: Ik heb V1.00!

Neej, jullie snappen het niet: ik heb V1.00... Maar ik ben alle savegames, die ik ook gespeeld heb met v1.00 kwijt! Dus ik snap nu dat savegames van 1.01 niet met 1.00 werken... maar voor de zekerheid: Ik heb V1.00!

1. Heb je dan wel Backups gemaakt?

2. Als je een savegame van 1.01 download dan zou hij gewoon moeten werken bij verise 1.00

Succes :tu:

Tijmentje5 :cya:

Bewerkt: door Tijmentje5

Ik heb versie V1.00

GTA san andreas

Savegames zonder mods

geplaatst in san andreas user files

IK HOEF ZELF GEEN SAVEGAMES! IK KAN MIJN EERDER GESPEELDE SAVEGAMES NIET MEER SPELEN. IK HAD OOIT EEN MOD GEINSTALLEERD toen had ik hem ge-uninstalled. en san andreas opnieuw geinstalleerd. sindsdien starten alle savegames die ik laad, ook gedownloade, dus ALLE savegames beginnen plotseling overnieuw bij het begin met het intro filmpje.

Voor de duidelijkheid: IK HOEF GEEN SAVEGAMES TE DOWNLOADEN WANT DIE WERKEN OOK NIET, V1.00, V1.01 EN V2.00 WERKT NIET! :cry:

of ff in 't kort: ik heb de savegames wel maar ik kan ze niet meer laden want hij lijkt wel gewoon te beginnen met nieuw game inplaats van de savegame!

Zou het te maken kunnen hebben met de mod, want ik heb wel eens dat ik een mod installeer, dan kopieer ik de orginele versie over de gemodde versie heen, maar dan blijft een oudere mod achter in het spel... ik heb alles nagekeken maar kan nik vinden... srry voor dubbel post maar er reageert iniemand meer.

>>> Door Bling: Het is niet nodig om een topic na twee uur al te bumpen. Mocht iemand je kunnen helpen, dan merk je dat snel genoeg. <<<

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Alles, ook mijn eigen savegames ben ik kwijt, dus ze bestaan nog wel, maa tijdens het laden, doet SA net alsofv ik op New Game geklikt heb... Srry voor dubbelpost maar hopelijk is het nu wat duidelijker...

Geplaatst:
Zou het te maken kunnen hebben met de mod, want ik heb wel eens dat ik een mod installeer, dan kopieer ik de orginele versie over de gemodde versie heen, maar dan blijft een oudere mod achter in het spel...

Dit klinkt best wel raar, ik snap niet helemaal wat je doet. Als je een mod weg wilt hebben moet je San Andreas verwijderen en opnieuw installeren, dan is alles weg. Dan moeten je savegames wel gewoon werken. Maar als je die savegames hebt opgeslagen terwijl je een mod had die het script aanpast, dan kun je die savegames niet meer gebruiken.

Installeer GTA:SA dus opnieuw, en probeer de savegames van gtaforum te spelen. Dan moet het wel werken.

Geplaatst:

Ok, nog bedankt, ik denk dat dit nu wel opgelost is, ik hoop dat het nu ook weg blijft, ik heb SA 6x opnieuw geinstalleerd en eindelijk doet hij het!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...