Froop Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 In ruil hiervoor zijn awards vanaf heden in het profiel zichtbaar, zodat deze niet na een jaar vergeten worden. Ik zie niets bij mij.
Preddy Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Die van mij van vorig jaar staat erin nu , danku wie het er in heeft gezet
PatrickW Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 De awards van de voorgaande jaren zullen ook in het profiel worden gezet. Er wordt met man en vrouw aan gewerkt om deze er allemaal zo snel mogelijk in te krijgen.
Pietje II Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) De awards van de voorgaande jaren zullen ook in het profiel worden gezet.Er wordt met man en vrouw aan gewerkt om deze er allemaal zo snel mogelijk in te krijgen. Patrick, ik weet dat je blij bent met je prijs m.b.t. je ban-knuppel. Toch wil ik even vragen of je wilt kappen met het zwaaien ermee, want terwijl ik jouw vliegende ban-knuppel probeerde te ontwijken wilde ik even zeggen dat je geweldig bent, hoor Oh ja, kan trouwens de badge van de Megalid-awards er ook bij? Bewerkt: 2 januari 2008 door Pietje II
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Iedereen van harte met zijn/haar award(s)
Baffie Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Wauw, derde award op rij. Echt te cool, is er dan ook nog een soort van wisselbeker die je mag houden, als je een award 3 keer op rij wint? De rest ook allemaal gefeliciteerd me jullie awards. Ik kan me van Svenie nog herinneren dat hij vorig jaar erg teleurgesteld was dat hij niks had. Hartelijk gefeliciteerd met je eindelijk beoogde award. Ik ben benieuwd of ik er ook nog een vierde aan toe kan voegen. Helaas ga ik dan wel over de regels van de signature heen, maargoed, of dat gaat gebeuren weten we pas volgend jaar. Nogmaals iedereen bedankt die op mij gestemd heeft! Ik ben trouwens wel benieuwd welke extensie voor de Awards wordt gebruikt in 2008. In 2005 was het .jpg, in 2006 was het .gif, in 2007 was het .png Ik ben wel benieuwd welke dan in 2008 gebruikt gaat worden. Bewerkt: 2 januari 2008 door Baffie
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Helaas dit jaar niets gewonnen, dan maar kijken of volgend jaar wel wat te halen valt. Maar dit jaar zijn er ook genoeg prijzen gevallen, allemaal van harte gefeliciteerd met de gewonnen awards!
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Gefeliciteerd iedereen met zijn/haar Award, en iedereen bedankt die op mij gestemd heeft. Trouwens de Award badge is erg mooi.
GTA-Sheep Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Van harte gefeliciteerd iedereen met het winnen van 1 of meerdere awards Het was weer een leuke en spannende strijd dit jaar dus dank iedereen voor het uitbrengen van de stemmen
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Gefeliciteerd iedereen die een award, of meer, heeft mogen bemachtigen! Jammer genoeg ik net niet, maar ja..daarvoor laat ik me niet uit het veld slaan Veel plezier met die extra inboxruimte en dat extra vakje, en nogmaals gefeliciteerd!
Rene-GTA Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Iedereen die de prijs hebben gewonnen gefeliciteerd.
NandroDavids Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Allen hartelijk dank voor de stemmen op mij en 't Jaarboek! Ben écht heel blij dat ik na 15 nominaties dan toch 2 Awards heb Alle andere winnaars, van harte gefeliciteerd met jullie overwinningen. In 't speciaal Dizzee natuurlijk, die ook eindelijk van de 0 af is, volkomen verdiend!
Jesperkaj Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik wil alle winnaars die een award(s) heeft feliciteren met hun prijs.
Hanneswasco Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Iedereen evenveel gefeliciteerd! Jullie verdienen het allemaal!
Recommended Posts