dion aan de macht Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Heej Ik probeer mods in GTA vice city te "gooien" Maar het lukt voor geen meter. Ik kon wel de snelheid van de auto's aanpassen Maar ik had de vraag of iemand misschien een .img bestand van vice city had MET mods Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Een .img bestand is heel groot, ik denk niet dat iemand dat hier op het forum zomaar voor je doet. Je moet toch echt zelf eventjes wat gaan modden, dat is nog altijd het beste. Zo weet je zelf welke mods je hebt geïnstalleerd, en heb je zelf de leukste mods (die jij leuk vind). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dion aan de macht Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Jammer Weet iemand dan een site met mods waarbij je alleen maar op installeren hoeft te drukken Want met img tool lukt egt niet Cya Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 wat gaat er dan fout met img-tool? PS. ik heb nog nooit gehoord dat je alleen maar installeren hoeft te drukken voor een mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dion aan de macht Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Of m'n mods worden wit... Of heel mn spel loopt vast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 jij bent niet de eerste met die problemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 ik heb ook problemen met de img. tool, vooral omdat ik er geen meter van snap, ik heb de img. tool versie van gta3mods. het is mij alleen gelukt een snow mod te instaleren maar dat was simpel bestandjes vervangen, het is mij ook noot gelukt een landschap te plaatsen dat programma dat wel is gelukt, legt heel het oostelijke eiland (+ een stukje in het westelijke eiland) onder sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Kijk voor dit soort vragen gewoon in het modding forum. Daar vind je tientallen tutorials voor vanalles en nog wat. Klik hier als je weinig tot geen ervaring hebt met modden. Klik hier als je wilt weten hoe je een mod moet installeren met IMG Tool Klik hier voor een lijst met modding tutorials. Als je problemen ergens mee hebt, kom dan even langs in het GTA Modding Hulp forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.