Twister24 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Vannacht weer sneeuw gevallen Balen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 3e keer hier in Eindhoven. Gebeurd ook zelden dat het zovaak is. Ik ging om 6.00 naar beneden en ja hoor... alweer wit? Ja dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Zucht... Hopelijk gaat het snel weer weg, heb er min of meer genoeg van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Momenteel sneeuwt het hier heel hard.Mijn raam hangt vol met sneeuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Heel Den Haag ligt weer vol met die sneeuw crap, leuk hoor sneeuw. Lekker sneeuw ballen gooien, terwijl het werk het verkeer en alles in de soep loopt. Al 2 maanden lang iedere week sneeuw, was ik maar mee naar Las Palmas ge gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Bij mij is het eindelijk opgehouden. Ben er al tijden zat van. En ook van de kou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 er ligt wel sneeuw in den haag maar het zonnetje schijnt, dus het zal wel weer wegsmelten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 er ligt wel sneeuw in den haag maar het zonnetje schijnt, dus het zal wel weer wegsmelten. Hier ook in Delft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 er ligt wel sneeuw in den haag maar het zonnetje schijnt, dus het zal wel weer wegsmelten. Als de Bodem bevroren is blijft het nog wel eventjes liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 mijn vader heeft net een gigantische flater in de sneeuw gehad. Vorige keer dat dat gebeurde, brak zijn arm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Hopen dat de sneeuw maandag weg is. Hier ligt een paar centimeter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Ja, hier dus ook. Hier hebben ze geen zout meer dus ze schuiven alleen, daar word het alleen maar gladder door! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 er ligt wel sneeuw in den haag maar het zonnetje schijnt, dus het zal wel weer wegsmelten. Dat is wel te hopen, want het is spekglad. Ik moes heel voorzichtig fietsen net, en de helft lopen. Dat was begin van de middag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Er ligt hier ook laagje sneeuw. Ik heb er nou eerlijk gezegd wel weer genoeg van. Helaas heeft het KNMI gezegd dat er nog veel meer sneeuw aan zit te komen. Zoals me vader vaak zegt: "Er kan nog wel eens zoveel sneeuw vallen dat je er flauw van wordt" En ik kan hem daarin geen ongelijk geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Hier is de sneeuw nu aan het smelten.Eerst kon ik mijn huis niet uit en nu is het bijna allemaal weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.