Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

Ik vond paar weken geleden sneeuw leuk, maar nu echt niet meer. Kei erg irritant, bij ons op school is voor de fietsenstalling een ijsbaan.. er zijn al in een dag iets van 30 valpartijen geweest.. Hopelijk gooien ze er morgen wat zout overheen.

Van mij mag het snel weer gaan regenen of het moet wat warmer worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin ziek te worden van dat ijs :duh:

Sneeuw is leuk/mooi maar dat ijs word echt erg,

Ik heb een vaste weg naar school, en op 2 plekken ligt ijs, bij de stoplichten. Dus daar glij je door of val je.

Doe mij maar zomer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga zometeen winterkettingen onder me schoenen en fietsbanden leggen :puh:

Nee ff serieus, sneeuw is leuk, maar dan moet het sneeuw blijven en geen ijsbaan op de weg... Waarom stopt Nederland gewoon niet even met werken? Totdat het weer genoeg heeft gedooit, om ongelukken te vermijden, en het zout weer bij te laden, want ik hoorde dat het zout op was?

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Wij hier, in Belgie BRUGGE hebben helaas geen sneeuw, maar 1 week geleden was er mooi tapijt waar je absoluut niet door kon met de fiest of auto, alles was gaos omdat niemand dat hier gewoon is, blij dat we toch sneeuw gehad hebben! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hier, in Belgie BRUGGE hebben helaas geen sneeuw, maar 1 week geleden was er mooi tapijt waar je absoluut niet door kon met de fiest of auto, alles was gaos omdat niemand dat hier gewoon is, blij dat we toch sneeuw gehad hebben! :puh:

Gelukzak. :7

Hier in Antwerpen blijft het maar duren ik ben het zat. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier licht al weer een mooi pak sneeuw en er zou morgenavond lekker veel bijkomen. :tu:

Dat word dolle pret haha :)

geluksvogel., kom er net achter dat de straat waar ik doorheen moet, helemaal vol met ijs ligt :( das word weer glibberen

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn straat ligt ook veel ijs :( Maar ik ga me snelheid er toch niet voor veranderen, ik zou als ik jullie was zo veel mogelijk jullie fietsen laten uitrijden en niet meteen heel je rem inknijpen, als je dat namelijk doet glijdt heel je achterwiel weg... Maargoed wat ik dus wou zeggen was ( TURBO TURBO ) gewoon acceleren :puh:

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga zometeen winterkettingen onder me schoenen en fietsbanden leggen :puh:

Nee ff serieus, sneeuw is leuk, maar dan moet het sneeuw blijven en geen ijsbaan op de weg... Waarom stopt Nederland gewoon niet even met werken? Totdat het weer genoeg heeft gedooit, om ongelukken te vermijden, en het zout weer bij te laden, want ik hoorde dat het zout op was?

Beetje late reactie maargoed:

Omdat heel de nederlands economie dan in elkaar stort? Nederland (en overigens ieder ander land) is afhankelijk van het werkt wat gedaan wordt door de bevolking. Geen werk, geen inkomen, wel uitgaven --> ellende.

Het is gewoon zaak in dit soort tijden je aan te passen, je kan er niks aan veranderen. Maar niks doen ik ook geen optie. Gewoon doorwerken dus ;)

Zout is overigens wel nagenoeg op ja wat voor probelemen aankomend weekend kan zorgen (in ergste geval afsluiting snelwegen). Na het weekend komen er weer nieuwe ladingen zodat de tekorten (voorlopig) opgelost lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...