Jump to content

Sneeuw!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik begin nu die Sneeuw wel beu te worden.

35 à 45 cm hier! sinds donderdag...

Wel grappig, had vanmiddag mijn brommer weer werkend gekregen doe een burn-out :puh: en in z'n 5 trekt ie het nog :puh:

Geplaatst:

Best triest figuurtje hoor, een beetje vol trots hier vertellen dat je daar aan verslaafd bent :{

Grote jongen hoor!

Stoer hoor, verslaafd zijn.. Ben gelijk jaloers.

Zuurpruimen.

Ontopic, ik hoop dat er meer komt, ben gek op sneeuw :puh:

Geplaatst:

Best triest figuurtje hoor, een beetje vol trots hier vertellen dat je daar aan verslaafd bent :{

Grote jongen hoor!

Stoer hoor, verslaafd zijn.. Ben gelijk jaloers.

Zuurpruimen.

Ontopic, ik hoop dat er meer komt, ben gek op sneeuw :puh:

Nou, kom maar naar m;n huis toe kan je gelijk zo'n 100 Cm3 sneeuw meenemen !

Geplaatst:

Hmm, op de tafel die buiten staat zal nu wel zo'n 40 cm sneeuw liggen. 't Heeft vannacht dus weer best gesneeuwd :) Laat het zo doorgaan :puh:

Geplaatst:

Er is hier ook weer wat bijgevallen. Mijn god wat was het koud toen ik vanmorgen in een keiharde sneeuwbui met de honden liep. Je kan hier nog steeds de stoep niet vinden en de wegen zijn onbegaanbaar.

Geplaatst:

Er is veel wind, maar op sommige plaatsen zie je wel hoe hoog het is, 20 centimeter gok ik zo en als er weer een windstoot is, vliegt al die sneeuw door de straten, grappig zicht :puh: .

Geplaatst:

Hmm, op de tafel die buiten staat zal nu wel zo'n 40 cm sneeuw liggen. 't Heeft vannacht dus weer best gesneeuwd :) Laat het zo doorgaan :puh:

Hier ook nog steeds, minstens. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Hier in Rotterdam ligt er op dit moment 24 cm in onze tuin, net even gemeten. Ik heb het geloof ik nog nooit zo erg gezien. :)

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Hier in Rotterdam ligt er op dit moment 24 cm in onze tuin, net even gemeten. Ik heb het geloof ik nog nooit zo erg gezien. :)

mede rotterdammer ^_^ hier licht nu ook zoiets in onze tuin :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...