Jump to content

Sneeuw!

Recommended Posts

Geplaatst:

Er ligt nu een hele hoop sneeuw hier, zoveel had ik niet verwacht. Wellicht maak ik straks een paar foto's. :Y

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Heb eerlijk gezegt niks met sneeuw. Het ziet er allemaal moooi uit maar al die kou enzo vind ik niks :N

Geplaatst:

Hier zijn dan wat foto's. :)

2lxdvs7.jpg

Sneeuw in de achtertuin

2i1pjep.jpg

Sneeuwhoogte 15 cm :tu:

28c3ehw.jpg

Straat

2ppn2ig.jpg

Uitzicht op weiland naast het huis

2ln9t3b.jpg

Zonsondergang

2dl226d.jpg

Ik (rechts) met mijn broertje met onze kleine sneeuwpop (2,30 meter) :D

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

2dl226d.jpg

Ik (rechts) met mijn broertje met onze kleine sneeuwpop (2,30 meter) :D

Doe maar stoer :puh:

p2012091458.jpg

Vriend van me zit erop. Je moet 'em maar fijn even zelf opslaan en draaien, want Imageshack had daar geen zin in. Was minimaal 2,50m hoog :$

Geplaatst:

Op zich beast leuk dat het zo sneeuwt, dat hebben we echt in jaren niet gehad. Levert ook mooie plaatjes op en leuke foto's, zoals hierboven. Maar het verkeer wordt er behoorlijk door ontregeld. Ikzelf deed vanmiddag bijna een uur over 20 kilometer. Maar het kan gekker: Vanochtend om 08:00 vertrok m'n schoonzus met vrienden met de trein van Utrecht naar Maastricht. Ze kwamen niet verder dan Eindhoven. Via Breda en Rotterdam waren ze omstreeks 22:30 weer terug in Utrecht... Maar ik heb ook lekker sneeuwballen gegooid met collega's, en mooier kan toch bijna niet :tu:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het sneeuwt hier nu weer aardig, en waarschijnlijk niet alleen hier (:?). Aan de ene kant vind ik het niet erg en ziet het er wel leuk uit enzo.. maar nou moet ik morgen weer door de sneeuw fietsen :duh:

Hopen op sneeuwvrij dan maar :D

Geplaatst:

Ik weet niet naar jij woont, maar hier in Rotterdam sneeuwt het ook al een tijdje nu. Niet erg veel, ik denk een centimeter of 2.

Geplaatst:

nou hier is het allemaal bevroren zooi geworden nu, echt geweldig. Ik heb nooit meoite met sneeuw om op mijn fiets te blijven zitten enzo, maar ik ging zonet bij 1 straat ruim 4 keer bijna op mijn muil, rechtdoor :7

ook naar een ander gebouw fietsen voor school, ik fiets daar gewoon in, bijna op mijn muil.

Het ziet er allemaal wel leuk uit, totdat je eht meot betreden.

Geplaatst:

Gelukkig hoef ik in deze omstandigheden niet te fietsen. ^^ Daarnet op school zag ik een jongetje van 11 die probeerde te fietsen in die prutsneeuw(die watersneeuw) en hij viel toen in die prut, toen viel zn schoen uit en stond ie in die prut en was hij helemaal nat. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Stevige schoenen had die jongen aan dan, maar niet heus.

Achja, morgen maar weer een half uur eerder van huis, ik ben afhankelijk van het Openbaar Vervoer, wat weer hevig ontregeld zal zijn. As usual met sneeuwval. :duh:

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Achja, morgen maar weer een half uur eerder van huis, ik ben afhankelijk van het Openbaar Vervoer, wat weer hevig ontregeld zal zijn. As usual met sneeuwval. :duh:

had vandaag nergens last van,ben zelfs eerder op school gekomen dan normaal terwijl ik gewone tijd wegging :7

Geplaatst:

had vandaag nergens last van,ben zelfs eerder op school gekomen dan normaal terwijl ik gewone tijd wegging :7

Ik ben ook normaal op tijd gekomen en ben zelfs ietsje later vertrokken. Het enige waar ik echt de pest aan heb is dat wanneer de strooi diensten voor de zoveelste keer niet hebben gestrooid op het fietspad, laat die fietser maar wegrotten hoor je ze denken. Moet ik een viaduct op en af, ja heb ik chance dat ik niet op mijn bekkie ga. En dan nog maar te zwijgen over die zwarte smurrie dat het achterlaat op je broek & schoenen.

Zal ik blij zijn als het weer lente is ja! :)

Geplaatst:

Ik hou niet zo van sneeuw, je kunt niet normaal doorfietsen met dit weer en valt steeds bijna en het is heel koud.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...