Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

Ik ga zometeen winterkettingen onder me schoenen en fietsbanden leggen puh2.gif

Nee ff serieus, sneeuw is leuk, maar dan moet het sneeuw blijven en geen ijsbaan op de weg... Waarom stopt Nederland gewoon niet even met werken? Totdat het weer genoeg heeft gedooit, om ongelukken te vermijden, en het zout weer bij te laden, want ik hoorde dat het zout op was?

Beetje late reactie maargoed:

Omdat heel de nederlands economie dan in elkaar stort? Nederland (en overigens ieder ander land) is afhankelijk van het werkt wat gedaan wordt door de bevolking. Geen werk, geen inkomen, wel uitgaven --> ellende.

Het is gewoon zaak in dit soort tijden je aan te passen, je kan er niks aan veranderen. Maar niks doen ik ook geen optie. Gewoon doorwerken dus knipoog.gif

Zout is overigens wel nagenoeg op ja wat voor probelemen aankomend weekend kan zorgen (in ergste geval afsluiting snelwegen). Na het weekend komen er weer nieuwe ladingen zodat de tekorten (voorlopig) opgelost lijken.

dat is maar ineen paar delen van het land,Akzo Nobel kan dit weer 365 dagen per jar vol houden in de gebieden die zij leveren....

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist zag ik op het nieuws dat rijkswaterstaat in ieder geval tot de avondspits van maandag voldoende zout heeft om de snelwegen schoon te houden(/maken). Lange termijnoplossing hebben ze echter nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist zag ik op het nieuws dat rijkswaterstaat in ieder geval tot de avondspits van maandag voldoende zout heeft om de snelwegen schoon te houden(/maken). Lange termijnoplossing hebben ze echter nog niet.

Ja, en dan daarna wordt er volgens mij weer zout aangeleverd..

Maar ik hoop dat ze er bij ons op school achter komen dat het veel te glad is om met de fiets naar school te rijden. Volgens mij gaan ze mijn fietspad waar ik elke dag op fiets niet met een sneeuwschuiver en strooiwagen langs (wat altijd wel is) vanwege die zoutekort. Dus dat wordt hopelijk eerste keer van mij leven ijs/sneeuw vrij.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, zo heel veel last van de sneeuw heb ik niet in vergelijking met de andere, maar het is toch knap vervelend. Fietste vandaag ik stad, een vrouw (rond 35) kwam uit een zijstraat, wou uitwijken, draait haar stuur gelijk 45 graden, vervolgens doet ze nog een soort van piro-etje en daarna ligt ze met haar hoofd voor mijn fiets, soms hou ik nog wel een beetje van sneeuw :)

Link to comment
Delen op andere websites

15 Centimeter gister!

En er sloeg een auto over de kop voor ons bij de deur.

Het was zo'n 45 KM P/U Karretje dat kwam met volle vaart en 4 jongeren erin aanrijden. Toen was het boem.

En zoveel fietsers platuit!

En natuurlijk een groot sneeuwgevecht op school!

Iedereen vluchtte naar binnen, maar ik bleef stoer buiten staan, totdat ik erachter kwam waar ze voor vluchtte!

30 4DE KLASSERS! IS NIET LEUK ALS JE 60 HANDEN SNEEUW IN JE GEZICHT KRIJGT!

@EDIT NOG BELANGRIJKER:

naamloosnw.jpg

Bewerkt: door Twister24
Link to comment
Delen op andere websites

Nu de sneeuw hier begint de ondooien gaat de chaos beginnen. :7

Aangezien sneeuw de beschermlaag is tegen het gladde ijs worden de wegen nu echt spekglad. :{

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...