studio dewolf Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 In belgië sneeuwt het ook. Reageren
TomFurga Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 In Alkmaar viel ook weer het nodige, het leuke is er intussen wel af Reageren
j0uk3 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Wass dee sneeuww hierr eindelijkk eenss wegg, gaatt hett weerr sneeuwenn. Echtt balenn vindd ikk datt. Maarr ikk gaa binnenkortt eenn nieuwee MTBB Kopenn duss datt word gripp! snow here at last leaves it was again to snow. Really not pleasant is that. But I will buy soon MTB then have I at least what handhold! Reageren
Grove St. Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Wass dee sneeuww hierr eindelijkk eenss wegg, gaatt hett weerr sneeuwenn. Echtt balenn vindd ikk datt. Maarr ikk gaa binnenkortt eenn nieuwee MTBB Kopenn duss datt word gripp! snow here at last leaves it was again to snow. Really not pleasant is that. But I will buy soon MTB then have I at least what handhold! Gast.. ben je Jacob Dubbel ofzo.. Achja.. weer sneeuw. /care.. ik fietst er net zo hard doorheen, met slicks. Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Was ik blij dat het weer wat warmer begon te worden, spreken ze voor de rest van de week van vriestemperaturen. Jammer. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Hier ligt er 4cm sneeuw.Ben daarjuist nog uitgegleden over het terras. Reageren
Kryziek Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Hier ligt rond de 5/6 cm. Wordt weer leuk motor rijden Reageren
Twister24 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Ik vind het maar saai, alles is zo oningekleurd! Ik ben ook nog op m'n bek gegaan! Reageren
nassim. Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Sneeuw is vet, maar na een maand begint het me neus uit te komen. Reageren
Kryziek Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Sneeuw is vet, maar na een maand begint het me neus uit te komen. Gatsie.. Ik moet er niet aan denken Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 En er is weer wat gevallen vannacht Reageren
TomFurga Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 We zijn nu sneeuwvrij, kijken voor hoe lang.... Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Eindelijk, de wijk is sneeuwvrij. Nu moet het nog stoppen met regenen, kan ik de skeelers weer onderbinden. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Hier is het ook sneeuwvrij.Ik weet niet voor hoelang maar ik wil niet opnieuw dat het k*t glad is. Reageren
TomFurga Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Wij zijn er zo goed als af, maar moet je op YouTube eens zoeken naar Washington+snow, recent geüpload, dan zie je pas sneeuw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.