Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

Vanaf? Dacht het niet, het is weer begonnen.. :duh: .

Er ligt hier nu een beetje, maar ze zeggen dat het nog meer sneeuwen gaat vandaag en morgen. Ik ben het ondertussen wel beu.

Ik was het al vanaf het begin beu. Ik heb liever één week dat al het sneeuw wat we zouden krijgen naar beneden komt dan nu steeds kleine beetjes.
Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw is verschrikkelijk voor iedereen die met de bus moet. In de zomer hebben ze al moeite om op tijd te komen en in de winter mag je al blij zijn dat er eentje komt. Ik heb vandaag weer in totaal een uur moeten wachten op verschillende bussen, het begint zo langzamerhand normaal te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Woei! dacht dat het al bijna lente zou worden.. valt toch tegen :puh:

Vanochtend met m'n auto door rood gereden, of beter gezegd: door rood gegleden. En ik deed bijna 2 uur over een rit die normaal gesproken 40 minuten duurt. Maar voor de rest is sneeuw best leuk (als ik niet hoef te werken :) )

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw is mooi

Maar:

- Je glijd snel uit (met auto en te voet, enz...)

- Het is koud smorgens

- Als je buitenkomt en kijkt naar de sneeuw volop beginnen ssommigen mensen hun ogen zeer te doen

Dus voor mij mag het snel weg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...