Fiegel5 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Vanaf? Dacht het niet, het is weer begonnen.. . Er ligt hier nu een beetje, maar ze zeggen dat het nog meer sneeuwen gaat vandaag en morgen. Ik ben het ondertussen wel beu. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Vanaf? Dacht het niet, het is weer begonnen.. . Er ligt hier nu een beetje, maar ze zeggen dat het nog meer sneeuwen gaat vandaag en morgen. Ik ben het ondertussen wel beu. Ik was het al vanaf het begin beu. Ik heb liever één week dat al het sneeuw wat we zouden krijgen naar beneden komt dan nu steeds kleine beetjes. Reageren
TomFurga Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ook de kaasstad ziet weer helemaal wit.... Reageren
LibertySeasnake Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ik hou van de sneeuw. Lekker koud! Maar ik zal het leukste vinden als er sneeuw komt met alleen wolken. Dat is fijn. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 De wegen liggen spekglad joh! :O Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Niks aan de hand in de stad waar er een nepbommelding was. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Hier ligt er terug zo'n 2 cm sneeuw. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Wat een baggerweer in de domstad, hier wordt ik echt niet happy van Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 En daar is de sneeuw weer .. Reageren
Vice-King Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 ja ik vind sneeuw wel mooi hoor. Ik woon in harlingen (stad aan zee) dus ik ging met een hele grote slee van een vriend met nog een gast erop gaat hard hee heel erg steil. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Sneeuw is verschrikkelijk voor iedereen die met de bus moet. In de zomer hebben ze al moeite om op tijd te komen en in de winter mag je al blij zijn dat er eentje komt. Ik heb vandaag weer in totaal een uur moeten wachten op verschillende bussen, het begint zo langzamerhand normaal te worden. Reageren
Ymosky Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Woei! dacht dat het al bijna lente zou worden.. valt toch tegen Vanochtend met m'n auto door rood gereden, of beter gezegd: door rood gegleden. En ik deed bijna 2 uur over een rit die normaal gesproken 40 minuten duurt. Maar voor de rest is sneeuw best leuk (als ik niet hoef te werken ) Reageren
007 Harings Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Sneeuw is mooi Maar: - Je glijd snel uit (met auto en te voet, enz...) - Het is koud smorgens - Als je buitenkomt en kijkt naar de sneeuw volop beginnen ssommigen mensen hun ogen zeer te doen Dus voor mij mag het snel weg Reageren
TomFurga Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 zomer... lekker warm... terrasjes... flaneren... hoe lang lijkt dat niet geleden. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 zomer... lekker warm... terrasjes... flaneren... hoe lang lijkt dat niet geleden. Vergeet de dames in bikini's niet :O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.