Jump to content

Windowed Mode


Morphih

Recommended Posts

Ik vroeg me af of het mogelijk is om GTA III te draaien in windowed mode? Ik heb al -window toegevoegt en 3DAnalyze (met force windowed mode aangevinkt) geprobeert maar het lukt me niet om dit spel in windowed mode te krijgen. Iemand een idee hoe me dit gaat lukken?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je de compatilibeitsmodus in Windows 98 stand? In dat geval, moet je even met rechtermuisknop op de .exe van GTA III klikken, 'Eigenschappen' aanklikken en vervolgens naar 'Compabiliteit' gaan. Daar eventjes Windows 98 aanklikken, en vervolgens op 'Ok'. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je de compatilibeitsmodus in Windows 98 stand? In dat geval, moet je even met rechtermuisknop op de .exe van GTA III klikken, 'Eigenschappen' aanklikken en vervolgens naar 'Compabiliteit' gaan. Daar eventjes Windows 98 aanklikken, en vervolgens op 'Ok'. :)

Nee ik bedoel "Windowed Mode", dat is dat het gta scherm niet full screen is maar in een "Window" zodat je ook nog andere programma's enz kan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventjes op Google gezocht, en ik heb een verschillende opties gevonden. De meest handige lijkt me toch deze:

  • Druk tijdens het spelen op [Alt] en [Enter]
  • Druk tijden shet spelen op [Ctrl] en [Enter]

Deze twee zouden moeten werken; anders is er echter nog een manier.

Klik met rechtermuisknop op de snelkoppeling, druk op Eigenschappen en voeg achter de lijn van de locatie, dus niet de naam zelf, '-w' of '-window' zonder aanhalingstekens. Dan zou hij het ook moeten doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventjes op Google gezocht, en ik heb een verschillende opties gevonden. De meest handige lijkt me toch deze:

  • Druk tijdens het spelen op [Alt] en [Enter]
  • Druk tijden shet spelen op [Ctrl] en [Enter]

Deze twee zouden moeten werken; anders is er echter nog een manier.

Klik met rechtermuisknop op de snelkoppeling, druk op Eigenschappen en voeg achter de lijn van de locatie, dus niet de naam zelf, '-w' of '-window' zonder aanhalingstekens. Dan zou hij het ook moeten doen. :)

Jammer genoeg heeft dit niet gewerkt :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog eens op internet gezocht, en toen kwam ik uit bij het Mr. Green Forum, waar dit topic staat met ook een uitleg. Ik neem aan dat dat de oplossing zou kunnen zijn.

Edit@hieronder:

Ik zie het. Ik heb overigens nog een kleine toevoeging op de '-w' of '-window' functie. Je moet de snelkoppeling hebben, en daar de eigenschappen openen. Daar zet je achter de aanhalingstekens bij 'Doel' het volgende regeltje:

-w "GTA3"

Werkt dat niet, zet dan dit regeltje neer:

-skiptobnet, -w "GTA3"

Bij mij deed hij het niet, maar wellicht dat hij het bij jou wel doet. :)

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog eens op internet gezocht, en toen kwam ik uit bij het Mr. Green Forum, waar dit topic staat met ook een uitleg. Ik neem aan dat dat de oplossing zou kunnen zijn.

Bedankt voor het zoeken maar jammer genoeg werkt ook dit niet :N het is ook bedoeld voor San Andreas :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog eens op internet gezocht, en toen kwam ik uit bij het Mr. Green Forum, waar dit topic staat met ook een uitleg. Ik neem aan dat dat de oplossing zou kunnen zijn.

Bedankt voor het zoeken maar jammer genoeg werkt ook dit niet :N het is ook bedoeld voor San Andreas :N

Allereerst welkom op GTAForum! :tu:

Voor San Andreas heb ik al een oplossing. Ik heb een soort 'mod' gevonden en dit is de beschrijving:

Description:

Allows you to play GTA SA in a window instead of full screen...

Je kan hem hier downloaden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel door dat je in het GTA III forum zit, Velaro? En dat deze vraag om GTA III gaat? En dat Donwell's potentiele oplossing voor GTA SA bedoeld was en dat nóg een oplossing voor SA dus weinig nut heeft?

Dat je 't even weet ;)

In dit topic hebben ze het trouwens ook over GTA III in windowed mode, maar een andere mogelijke oplossing dan 3D Analyze wordt niet genoemd.

Ik kan verder niks vinden met Google.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...