faithless Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ik heb 2 vragen, in mta dm kan ik niet lopen met mijn muis zoals bij single player, ik kan alleen met W A S en D lopen maar niet met de muis bewegen, en ik heb de ori MTA gedownload en geinstaleerd maar als ik heb opstart krijg ik wel dat kleine schermpje met stop playing with yourself enzo en vervolgens doet ie niks, hij start niet op, kan dat zijn omdat ik op een andere computer mta heb geinstaleerd? hij moet toch minstens opstarten...?? >>> Door RTS: Moved naar MTA Help!<<< Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Op die eerste vraag kan ik antwoorden. Ik had dat gisteren ook, dit heb ik zelfs verscheidene keren meegemaakt met SA:MP en zelfs SP. Gewoon je spel eens afsluiten, en terug opstarten moet voldoende zijn. De 2 vraag lijkt me iets lastigers. Je kan proberen je GTA: SA opnieuw te installeren. En wanneer je dat hebt gedaan je MTA SA DM opnieuw installeren? Reageren
faithless Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Op die eerste vraag kan ik antwoorden. Ik had dat gisteren ook, dit heb ik zelfs verscheidene keren meegemaakt met SA:MP en zelfs SP. Gewoon je spel eens afsluiten, en terug opstarten moet voldoende zijn. De 2 vraag lijkt me iets lastigers. Je kan proberen je GTA: SA opnieuw te installeren. En wanneer je dat hebt gedaan je MTA SA DM opnieuw installeren? ok danku ga ik ff probere Reageren
djaa Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 en ik heb de ori MTA gedownload en geinstaleerd maar als ik heb opstart krijg ik wel dat kleine schermpje met stop playing with yourself enzo en vervolgens doet ie niks, hij start niet op,kan dat zijn omdat ik op een andere computer mta heb geinstaleerd? hij moet toch minstens opstarten...?? Dit probleem heb ik ook,heb hem al een paar keer overnieuw geinstall en werkt nog niet. dus ik zoek ook hier een antwoord op Reageren
RTS Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Mensen met dit probleem lees dit even; http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=65553 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.