Jump to content

cutscenes


Bierbuikje

Recommended Posts

Hey, heeft iemand de cutscenes van de volgende missies?:

In The Beginning (Introduction)

Back Alley Brawl (Introduction)

Rub Out (Tommy Vercetti)

Gun Runner (Phil Cassidy)

Cap The Collector (Na printworks en vijf voltooide assets)

Keep Your Friens Close (Laatste Missie)

Geen Youtube want daar kan ik niet in om knippen en plakken, Ik wil hiervan graag een filmpje maken,

Alvast bedankt :tu:

Oja geluid erbij zou handig zijn.

Bewerkt: door bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Het enigiste wat je kunt doen is als je zonder Youtube wilt werken is de missie's gaan spelen en opnemen.

Ik geef je nog wel een link van alle missie's van de Gta's, wat helaas wel met Youtube is opgenomen. :Y

Klik

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

En toch ga ik jou youtube filmpjes geven ^_^. Nu zal je wel denken hiermee kan ik toch niet knippen en plakken, jawel

dat gaat, wel via een kleine omweg, maar dat mag geen probleem zijn denk ik.

Ga gewoon naar de website www.vixy.net, en plak daar de link van welk youtube filmpje je wilt opslaan. Daar kan je kiezen tussen gewoon formaat (avi), MP4... Eenmaal je de filmpjes hebt opgeslagen, staan ze op jou computer, en kan je zoveel knippen en plakken als je wil!

Ik heb de filmpjes zelfs al gezocht voor jou:

1:

2:

3:

4:

5:

6:

Hopelijk ben je hier wat mee!

Link to comment
Delen op andere websites

hoe moet je de missie's opnemen (zonder fraps, want die werkt niet op onze (mijn) computer, want dat heb ik al 2x gehad dat dan het geluid het niet meer doet) maar toch bedankt! :dans:

Bewerkt: door bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

En toch ga ik jou youtube filmpjes geven ^_^. Nu zal je wel denken hiermee kan ik toch niet knippen en plakken, jawel

dat gaat, wel via een kleine omweg, maar dat mag geen probleem zijn denk ik.

Ga gewoon naar de website www.vixy.net, en plak daar de link van welk youtube filmpje je wilt opslaan. Daar kan je kiezen tussen gewoon formaat (avi), MP4... Eenmaal je de filmpjes hebt opgeslagen, staan ze op jou computer, en kan je zoveel knippen en plakken als je wil!

Ik heb de filmpjes zelfs al gezocht voor jou:

1:

2:

3:

4:

5:

6:

Hopelijk ben je hier wat mee!

heel erg bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij toch niet met youtube om wil gaan kan je beter even de savegames downloaden van de missies ervoor. Helaas klinkt dit alsof je het spel zelf niet meer hebt, dan is het jammer. Anders moet je in het VC:Missiehulp-forum alle savegames downloaden die voor die missies beginnen. Als je dat doet, kan je ze met FRAPS o.i.d. opnemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij toch niet met youtube om wil gaan kan je beter even de savegames downloaden van de missies ervoor. Helaas klinkt dit alsof je het spel zelf niet meer hebt, dan is het jammer. Anders moet je in het VC:Missiehulp-forum alle savegames downloaden die voor die missies beginnen. Als je dat doet, kan je ze met FRAPS o.i.d. opnemen.

vc heb ik wel maar fraps werkt niet, dan valt het geluid uit

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hangt af van het model Fraps dat je hebt. Als je Fraps 1.9D gebruikt, dan kun je inderdaad niet geluid opnemen. Heb je de nieuwste Fraps -model weet ik niet meer-, dan kun je wel geluid aanzetten, ergens bij de opties daarvan. Helaas kun je hier niet oneindig opnemen, waardoor je hoogstwaarschijnlijk niet alles erop krijgt. Je kunt dus het beste de manier van hierboven gebruiken, waarbij je de stukjes van Youtube download.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dan wordt het lastig. Volgensmij hoeft dat niet. Normaal wordt het geluid gewoon meegenomen als je via FRAPS opneem. Kan je volgensmij gewoon instellen. Maar anders denk ik niet dat er hier iemand is die zin heeft om de scènes daarvan allemaal op te gaan nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een probleem hebt met je PC is er altijd een oplossing. Zeker zulk soort problemen zijn niet onoplosbaar. Op dit forum zijn er ook genoeg mensen die zich daar mee bezig houden. Moet je even in het computer-gedeelte kijken. Daar krijg je misschien een oplossing hiervoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat valt volgens mij te regelen, dat wordt automatisch ingesteld of jij moet het instellen.. Overigens heeft David22 ooit een handige tutorial gemaakt over het downloaden van filmpjes van Youtube, de tutorial kun je hier bekijken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat valt volgens mij te regelen, dat wordt automatisch ingesteld of jij moet het instellen.. Overigens heeft David22 ooit een handige tutorial gemaakt over het downloaden van filmpjes van Youtube, de tutorial kun je hier bekijken. ;)

heel bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...