Jump to content

Wat is de Blue Hell?


js007

Recommended Posts

ik ben heel geintereseert in de blue helle, dus dat betekend dat ik er veel in vertoef. Mijn vraag is/ de blue hell is normaal blauw is maar toe ik daar was werdt hij opeens rood, paars, lichtblauw, blauw . heeft dat met de tijdsloop te maken ? alvast bedankt :bier:

Bewerkt: door Bling
Topictitel aangepast naar onderwerp.
Link to comment
Delen op andere websites

in gtaIII is het de gray hell ;)
Je bent waarschijnlijk in de war met GTA LCS, want in GTA III is de blue hell gewoon blauw. De naam "Blue Hell" komt immers oorspronkelijk uit GTA III. Zie onderstaand:
De naam Blue Hell (Blauwe hel) komt van GTA III, waar de leegte onder de grond van Liberty City inderdaad blauw is. In de latere GTA's is deze naam overgenomen, ook al zijn die blue hells niet per definitie blauw. De meest eenvoudige manier om in deze GTA in Blue hell te geraken is door in het metrostation van Shoreside Vale bij de voorste deur in te stappen, om vervolgens gelijk weer uit te stappen.

Bron: WikiGTA

Link to comment
Delen op andere websites

De kleur van de Blue Hell kan veranderen. Dit heeft inderdaad te maken met de tijdsloop, of om meer precies te zijn met het veranderende licht van de dagcyclus. Met andere woorden, de Blue Hell ziet er overdag anders uit dan 's nachts.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
is de blue hell in gta 3 niet veel mooier dan in gta vice city en san andreas?
Mooi is subjectief, dus voor iedereen anders. Om daar nou weer over te discussieren... je speelt een spel in een wereld, dan maakt het toch niet uit hoe het eruit ziet áchter die wereld?
Link to comment
Delen op andere websites

ja maar hij ziet er gewoon mooier uit!

en de lag erachter is ook leuk

Nog steeds jouw mening. ;) Om daarvoor het topic te bumpen lijkt mij niet nodig, dus gelieve dit soort posts vanaf nu achterwege te laten. Over een onderwerp discussiëren mag, maar hou het wel binnen de normale perken.

Mocht iemand nog wat willen vragen/zeggen over de Blue Hell, dan mag dat. Zolang het maar weer ontopic is.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

als je voorzorgt dat liberty city een heel stuk naar bendeden gaat kan je dan in de blue hell spelen?

De blue hell is eigenlijk de "grond" waar GTA III op gebouwd is.

Dit is niet mogelijk, ook niet met mods, maar je kan wel in de blue hell geraken :)

Meer info zie post van Bling.

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

dus als je iets blouwt onder liberty dan gaat de blue hell ook naar beneden?

Nee.

Liberty City ligt BOVEN de Blue Hell.

Net als de hel is onder de grond en de hemel in de lucht.

Ik dacht dat de Blue Hell de interiors bevat of was dat de Gray Hell?

De naam Blue Hell (Blauwe hel) komt van GTA III, waar de leegte onder de grond van Liberty City inderdaad blauw is. In de latere GTA's is deze naam overgenomen, ook al zijn die blue hells niet per definitie blauw. De meest eenvoudige manier om in deze GTA in Blue hell te geraken is door in het metrostation van Shoreside Vale bij de voorste deur in te stappen, om vervolgens gelijk weer uit te stappen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat de Blue Hell de interiors bevat of was dat de Gray Hell?
'Blue Hell' en 'Gray Hell' zijn hetzelfde, maar verschilt qua naam en GTA. De naam Gray Hell wordt naar mijn weten alleen in GTA: Liberty City Stories gebruikt, waar deze inderdaad grijs is.

Bovendien is het een naam die wij gegeven, want in principe bestaat de term "Blue/Gray Hell" niet eens.

Overigens hebben de interiors meestal weinig tot niets met de Blue/Gray Hell te maken, omdat deze in de meeste GTA's via het (zogenoemde) 'Hidden Interior Universe' geladen wordt. Nu kent GTA III nog geen laadsysteem binnen de interiors, dus hier zitten de interiors gewoon in de normale wereld verstopt, op de exacte plek (uitgezonderd van Ghost Town).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...