Jump to content

Hidden Interiors


js007

Recommended Posts

Hallo iedereen, ik ben even bezig met san andreas en ik ben wat aan het zoeken in het Hidden Interiors in die gym zaal . Opeens stoote ik op een deel van downtown Los Santos ( een glazen gebouw je moet er ook eens een missie doen voor Big Smoke )

dus de Ganton Gym Hemel dan moet je een markering in het uiterste Zuid-Oosten van Los Santos

je moet er door vliegen. Je moet wel een tijdje vliegen . Het is gewoon op de onderkant van hemel A. Je ziet er ook mannetjes lopen en de polietie komt er ook . je kan ook terug in downtown los santos terecht komen door door een markering te lopen ( is onzichtbaar je moet er wel naar zoeken maar het is daar)

ik zal wat screens gaan maken om het wat duidelijker te maken

overmorgen zal ik een presiezere uitleg hebben :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het al een beelje kunnen onderzoeken. Toen ik een markering gevonden heb ( in gost los santos ) ben ik er door gegaan , ik kwam in downtown los santos terecht en raar

was mijn kaart is nu op de gym georiënteert. dat beteken dat mijn map helemaal kapot is :cry: .

ik wouw hier een paar foto' s zetten maar ik kan ze niet uploaden.

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik begrijp ben je gewoon in de omgeving van het Atrium terecht gekomen. Dat een stuk van Los Santos zich ook in het interiors universe bevindt is niets vreemds: dit is noodzakelijk omdat je de omgeving vanuit het Atrium door de glazen wand moet kunnen zien.

Je plattegrond kan niet 'kapot' gaan door het interiors universe binnen te gaan. Kwestie van een nieuwe save-game laden en alles is weer zoals het hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...