Jump to content

Alles van vice city verwijderen


PowerPats

Recommended Posts

Ik heb dus mijn vice city opgepatcht dus dat betekent dat ik nu niet meer kan modden,is er een manier om van die patch aftekomen door middel van alles van vice city van mijn computer te gooien ? dus ook de userfiles ?

Link to comment
Delen op andere websites

De map 'GTA Vice City Userfiles' is er slechts om savegames in op te slaan, en de instellingen die je hebt gemaakt bij de Display Options. De enigste bestanden die je er dus aan zal moeten treffen, zijn één of meerdere savefiles, en het bestandje gta_vc.set. Hier is op zich niets mis mee, dus deze kun je volgens mij gewoon laten staan.

Als je een patch hebt, zou dit normaal gesproken alleen de bestanden in je GTA VC map moeten 'aantasten', dus een herinstallatie zou het normaal gewoon moeten herstellen. Gewoon eventjes deïnstalleren door naar het bestand 'Software' te gaan, wat je kunt vinden in het configuratiescherm van je computer. Daar zoek je GTA Vice City op, en vervolgens installeer je hem weer met je CD...

Succes ermee! :tu:

Edit@hieronder:

Met de 'Software' optie ben je zeker dat hij weg is, die manier van jou zorgt ervoor dat hij er nog altijd staat. Heeft geen nut dus. ;)

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...