kwaakje Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Hoi, Ik heb de videotutorail van Wazuup gevolgt. Ik heb precies het zelfde gedaan als hem, alleen bij mij crasht GTA SA steeds, dan komt er zo'n niet verzenden ding. Ik zou echt niet weten waardoor dat zou komen. Overal gekeken op Typfouten in de IPL/IDE, GTA.Dat, namen goed zijn van alles. Ik zou mijn god echt niet weten wat ik nou verkeerd zou hebben gedaan. Heeft er iemand tips ofzo waarop ik goed moet letten, of waardoor het zou kunnen komen? Alvast heel veel bedankt. Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Je beschrijving van het probleem is dermate vaag: "hij crasht", dat het voor anderen bijna niet te doen is om met zinnige opmerkingen te komen. Als je zou laten zien met screens of stukjes uit gewijzigde files, wat je allemaal gedaan hebt, dan heb je eerder kans dat iemand een idee heeft wat er fout gaat bij jou. Reageren
kwaakje Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Je beschrijving van het probleem is dermate vaag: "hij crasht", dat het voor anderen bijna niet te doen is om met zinnige opmerkingen te komen. Als je zou laten zien met screens of stukjes uit gewijzigde files, wat je allemaal gedaan hebt, dan heb je eerder kans dat iemand een idee heeft wat er fout gaat bij jou. Ten eerste bedankt voor je reactie. Ik zit nu op een andere comp, dus ik zal strax de screensposten. Van de .Ide, .Ipl, de Txd, en het model in 3ds max. Hopelijk hebben jullie er dan wat meer aan. EDIT: Hier zijn dan wat screens: In 3ds Max zelf Als ik hem heb gerenderd. (Zonder advanced Lightning enz) De TXD De .ide De .ipl Gta.dat (hier zie je de .ide staan) Gta.dat (hier die je de .ipl staan) Maps folder, hier zie je dat ik het in de goede map plaats, die de gta.dat moet "zoeken" Zoals je ziet moet het een station worden, maar ik had nog geen zin om hem aftemaken, en ik wou hem al ingame zetten. Dus zoals je ziet is ie nog heel erg in WIP. En ik heb de .col, .dff, en de .txd in de Gta3.Img gedaan. Als iemand nog meer screens nodig heeft, dan roep je maar. EDIT2: Echt niemand die hier een antwoord op heeft? Er zijn zoveel goede modders/gtaingame zet mensen hier, en niemand weet het? Vaag Bewerkt: 11 januari 2008 door kwaakje Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 In je ipl zijn je coordinaten verkeerd, je hebt bij de laatste twee de komma laten staan in plaats van een punt. Reageren
kwaakje Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 In je ipl zijn je coordinaten verkeerd, je hebt bij de laatste twee de komma laten staan in plaats van een punt. Ja dat ook, en er was al een object dat station.dff enz hete. dus dat was de fout, alleen ik heb nu nog een mega bugged col. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.