Jump to content

Sir Yes Sir


poep5691

Recommended Posts

Je moet ook wachten tot de marinier in de tank donuts gaat halen bij de donutswinkel, dan kun je de tank gemakkelijk stelen. Succes met de missie Sir Yes Sir. ;)

nooit geprobeert maar bedank ik probeer het _O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een andere, langere manier voor als je die vorige manier niet lukt:

1. steel een auto, maakt niet uit hoe snel.

2. parkeer die wagen een paar meter voor de leger stoet en stap uit.

3. nu moet je snel een andere auto neerzetten bij die andere auto die als het goed is door het leger weggehaald word.

4. doe stap 3 steeds opnieuw todat er ongeveer nog drie autos weggehaald moeten worden.

5. nu word het lastig. pak een minigun/rocketlauncher en laat de legerjeeps (patriots) ontploffen, alle soldaten die naast die jeeps stonden zijn nu dood.

6. nu hoef je alleen de overige soldaten dood te knallen en de tank naar de garage rijden.

Veel succes, je zal het nodig hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb denk ik de makkelijkste manier. Je begint de missie door met de Cheetah, die bij het schip van Colonel Cortez staat naar het konvooi toe te rijden. Wacht op het middenstuk van de baan tegenover El Banco Corrupto Grande, tot wanneer de Tank zich bijna voor je bevind. (zie deze screen) Parkeer je er nu snel voor! Het konvooi zal nu ook stoppen. Stap snel uit je wagen en negeer de soldaten. Je zit nu in de tank en je kan simpelweg iedereen die een bedreiging vormt vermorzelen. Rij naar de lockup van Cortez om de missie te voltooien.

Kort samengevat: Je hoeft gewoon je wagen voor de tank te plaatsen, en in de tank zelf te stappen. Zo voorkom je veel problemen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb denk ik de makkelijkste manier. Je begint de missie door met de Cheetah, die bij het schip van Colonel Cortez staat naar het konvooi toe te rijden. Wacht op het middenstuk van de baan tegenover El Banco Corrupto Grande, tot wanneer de Tank zich bijna voor je bevind. (zie deze screen) Parkeer je er nu snel voor! Het konvooi zal nu ook stoppen. Stap snel uit je wagen en negeer de soldaten. Je zit nu in de tank en je kan simpelweg iedereen die een bedreiging vormt vermorzelen. Rij naar de lockup van Cortez om de missie te voltooien.

Kort samengevat: Je hoeft gewoon je wagen voor de tank te plaatsen, en in de tank zelf te stappen. Zo voorkom je veel problemen.

Je kunt ook met een helikopter boven op een gebou landen en granaten naar beneden gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook wachten tot de marinier in de tank donuts gaat halen bij de donutswinkel, dan kun je de tank gemakkelijk stelen. Succes met de missie Sir Yes Sir. ;)

nooit geprobeert maar bedank ik probeer het _O__O_

Of kijk op het vertrouwde WikiGta >>>Hier<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb denk ik de makkelijkste manier. Je begint de missie door met de Cheetah, die bij het schip van Colonel Cortez staat naar het konvooi toe te rijden. Wacht op het middenstuk van de baan tegenover El Banco Corrupto Grande, tot wanneer de Tank zich bijna voor je bevind. (zie deze screen) Parkeer je er nu snel voor! Het konvooi zal nu ook stoppen. Stap snel uit je wagen en negeer de soldaten. Je zit nu in de tank en je kan simpelweg iedereen die een bedreiging vormt vermorzelen. Rij naar de lockup van Cortez om de missie te voltooien.

Kort samengevat: Je hoeft gewoon je wagen voor de tank te plaatsen, en in de tank zelf te stappen. Zo voorkom je veel problemen.

Je kunt ook met een helikopter boven op een gebou landen en granaten naar beneden gooien.

zo maak je het jezelf alleen maar moeilijker hoor. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
  • 3 weken later...

Ik denk dat de starter van het topic gewoon op zoek was naar de handigste manier zonder codes. En dat is gewoon wachten tot de stoet bij de donut-shop is. Dan stapt er iemand uit, en dat geeft jou de gelegenheid om in te stappen vóór de militair weer is ingestapt, dan rij je snel naar de lock-up toe en de missie is voltooid.

Doe je dat niet dan zal de tank helemaal doorrijden naar Vice Port en daar een garage inrijden waardoor je de missie niet haalt.

>>> Door Flying Dutchman: En ik denk ook dat de starter zijn antwoord al heeft, dus als er geen nieuwe vraag gesteld wordt hoeft hier eigenlijk niet op gereageerd te worden ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ja inderdaag waarom moeilijk doen met autos neerzetten en dingwe opblaze als ze stoppe bij die donut zaak en die vent is uit de tank heb je tijd zat om veilig in te stappe je krijgt eerst nog 1 of 2 waarschuwingen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik doe vind ik veel makkelijker.

Je gaat naar die bank waar je ook The Job doet.

Daar wacht je rustig totdat de tank voor je neus rijd.

Schiet dan met een Sniper de bijrijder (bovenin) zijn hoofd eraf.

Dan stopt alles, gaan ze even praten. Ondertussen is de deur open en kun je gewoon instappen.

Daarna rijd je naar de garage en Mission Passed.

Link to comment
Delen op andere websites

ik gebruik gewoon de code panzer en schiet ze allemaal de lucht in :D:bonk::klap:

Ja maar zonder cheats ( vind ik) het veel leuker.

PS: ik snap niet waarom een stel domme militairen donuts gaan halen, ik da8t dat politie agenten dat deden :puh::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...