Jump to content

WikiGTA


Neonix

Recommended Posts

Beste WikiGTA,

Ik studeer nu Engels op de Universiteit en ik speel al zon 3 a 4 jaar San Andreas. Ik zou me vereerd voelen als ik de ondertitelingen mocht vertalen, want deze staan er nog niet bij! Geef me even antwoord door me te e-mailen.

Alvast Bedankt,

Neonix

Link to comment
Delen op andere websites

Beste WikiGTA,

Ik studeer nu Engels op de Universiteit en ik speel al zon 3 a 4 jaar San Andreas. Ik zou me vereerd voelen als ik de ondertitelingen mocht vertalen, want deze staan er nog niet bij! Geef me even antwoord door me te e-mailen.

Alvast Bedankt,

Neonix

Misschien heb je wat aan deze FAQ van Wiki. :)

Hoe kan ik een uitnodiging krijgen om mee te werken aan WikiGTA?

Door te laten zien dat je veel van GTA afweet, goed ABN beheerst en graag andere mensen helpt. Een goede manier om dit te laten zien is lid worden van GTAForum.nl en daar een goed en actief lid te worden. GTAForum is een onderdeel van ons netwerk, dat bestaat uit GTAGames, GTAForum, en WikiGTA.

Ik ben (nog) geen medewerker op WikiGTA, maar ik wil wel graag iets bijdragen!