Jump to content

WikiGTA


Neonix

Recommended Posts

Beste WikiGTA,

Ik studeer nu Engels op de Universiteit en ik speel al zon 3 a 4 jaar San Andreas. Ik zou me vereerd voelen als ik de ondertitelingen mocht vertalen, want deze staan er nog niet bij! Geef me even antwoord door me te e-mailen.

Alvast Bedankt,

Neonix

Link to comment
Delen op andere websites

Beste WikiGTA,

Ik studeer nu Engels op de Universiteit en ik speel al zon 3 a 4 jaar San Andreas. Ik zou me vereerd voelen als ik de ondertitelingen mocht vertalen, want deze staan er nog niet bij! Geef me even antwoord door me te e-mailen.

Alvast Bedankt,

Neonix

Misschien heb je wat aan deze FAQ van Wiki. :)

Hoe kan ik een uitnodiging krijgen om mee te werken aan WikiGTA?

Door te laten zien dat je veel van GTA afweet, goed ABN beheerst en graag andere mensen helpt. Een goede manier om dit te laten zien is lid worden van GTAForum.nl en daar een goed en actief lid te worden. GTAForum is een onderdeel van ons netwerk, dat bestaat uit GTAGames, GTAForum, en WikiGTA.

Ik ben (nog) geen medewerker op WikiGTA, maar ik wil wel graag iets bijdragen!

Tot voor kort stimuleerden we het insturen van bijdragen voor de WikiGTA, maar om verschillende redenen stoppen we daarmee, en vragen we niet langer je eigen bijdragen in dit <A class="external text" title=http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=138 href="http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=138" rel=nofollow>WikiGTA Subforum te posten. De reden voor deze maatregel is dat de inzendingen maar zelden daadwerkelijk worden gebruikt, en we willen de teleurstelling die daardoor wordt veroorzaakt voorkomen. De redenen dat bijdragen niet worden gebruikt zijn zeer uiteenlopend, vaak is de betreffende informatie al in aanbouw door een van de medewerkers, maar nog niet beschikbaar op de site. Een andere keer is de informatie niet bruikbaar omdat de opbouw van het verhaal niet past bij de manier waarop wij werken, of is de kwaliteit gewoon te laag. Iets anders wat problemen opleverde was het publiceren van screenshots in dit forum, deze screens zijn dan nog niet voorzien van het WikiGTA logo, en kunnen dus eenvoudig door andere sites worden overgenomen en wij streven naar exclusieve screenshots.

Natuurlijk zijn fouten, correcties en aanvullingen van harte welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...