Jump to content

Rate de game boven je

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Battlefield 1942: 8/10 (mede door de innovatie, maar het spel zelf was niet zo geweldig imo)

Battlefield Vietnam: 9/10 (beste in de reeks imo)

Battlefield 2: 7/10 (de formule begint saaier te worden)

Battlefield 2142: 6/10 (leuk idee, maar ik vond het op de titan gamemode na geen zak aan)

6/10 dus.

Company of Heroes.

Imo, de beste RTS evar!

Bewerkt: door Fyre
  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

77

• Dr.Oppai

73

• commando

71

• End Of The Riot

60

Geplaatst:
Battlefield 1942: 8/10 (mede door de innovatie, maar het spel zelf was niet zo geweldig imo)

Battlefield Vietnam: 9/10 (beste in de reeks imo)

Battlefield 2: 7/10 (de formule begint saaier te worden)

Battlefield 2142: 6/10 (leuk idee, maar ik vond het op de titan gamemode na geen zak aan)

6/10 dus.

Company of Heroes.

Imo, de beste RTS evar!

Een degelijke game die zeker de moeiute waard is. De tactische elementen maken het de moeite waard maar ook ziet het er absoluut niet slecht uit. Daarom een rating van 8/10

Hitman 1

Geplaatst:

7/10 Overrated, saai en onnodig veel details. Maar toch nog wel vermakelijk. :)

111145.jpg

Portal

Als je het nog niet gespeeld hebt, het is 3,50 Euro op Steam. Echt een van de beste (en kortste, maar heeft wel veel fanmade dlc) games ooit. Zelfs Yathzee (onze Aussie die op alles zeikt) kan er niks slechts over zeggen.

Geplaatst:

9/10, Het is wel aardig moeilijk ook, Maar toch vermakelijk.

@hierboven : Je hebt gelijk, Te overrated, Ik geef het zelf een zesje.

Call of Duty 1

Dit vind ik nog steeds een van de beste games.

Geplaatst:

ziet er wel vet uit;) 7/10

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

gears of war 2 xD

ik heb GOW 2 gespeeld bij een vriend vond het geen *** aan...

Destroy all Humans; Path of the Furon

op deze game wacht ik nou al heel lang!

13 feb in de winkels!

Bewerkt: door Mikey cool6
Geplaatst:
ik heb GOW 2 gespeeld bij een vriend vond het geen *** aan...

Destroy all Humans; Path of the Furon

op deze game wacht ik nou al heel lang!

13 feb in de winkels!

je bent niet de enige die daar op wacht ;) 11/10

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

mirror`s edge :puh:

Geplaatst:

Ik heb de demo gespeeld. De graphic ziet wel prachtig uit maar nadeel is korte speelduur en herhaling. 8,2/10

Call of duty 2 (pc) (2005)

Ik heb de demo gespeeld. De graphic ziet wel prachtig uit maar nadeel is korte speelduur en herhaling. 8,2/10

Call of duty 2 (pc) (2005)

Niet veel gespeeld, maar de keren dat ik t speelde was t wel vet:) 8/10

The Settlers Rise of an Empire, vind ik zelf een goede rts game:)

Bewerkt: door Reinier93
Geplaatst:

The Settlers Rise of an Empire goeie game vind de game play erg leuk! 8/10

<-- ook het filmpje was leuk om naar te kijken :Y

Dit zal de wereld veranderen. World of Warcraft zal niet meer bestaan ook Guildwars en de vorige delen van Battlefield zullen dood bloeden door deze Serie van Battlefield. Ik weet nog niet als het gaat uitkomen op de PC maar ik denk het wel Battlefield is net een game als GTA ze kunnen het niet zomaar stoppen. Persoonlijk vind ik het de best game(s) Call of duty is voor mij te druk en te klein.

Geplaatst:

Normaal hou ik niet echt van shooters (ben meer een race fan), maar deze heeft een speciaal plekje in mijn hart. Dit is de enigste shooter die ik echt leuk vind.

9/10

Prototype

ziet er wel grappig en uniek uit...7/10

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Far Cry 2

Bewerkt: door Mikey cool6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...